angelicajeppsson92

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Angelica - 28 januari 2012 21:35

Då ska man se "Natt i museet 22"  På kanal 4a =) börjar nu.

Av Angelica - 28 januari 2012 14:14

Idag: kommer jag kolla igen mina kläder och göra om dom lite. =) köpte jo modelldocka i tisdags jo =) håller på med en klänning nu. kommer upp bild sen när den e klar =).

Ska städa lite på rummet med :P så tråkigt XD


Imoren: då blir det väl att ta det lungt o prata med stefan och alla andra mina vänner :P Ska göra nåt med kläderna med :P


gillar och sy jo =).

Min pappa sa idag att var hur kan jag göra om saker på kläder o så det blir bra ut.

Då sa jag: jo jag har det i händerna o i mitt huvud :P


Om ni vill göra om era kläder och ni vill ha hjälp så kan ni skriva till mig =) Jag hjälper er så gärna =)


Puss hej. vi hörs senare :P

Ovido - Quiz & Flashcards