angelicajeppsson92

Alla inlägg under oktober 2012

Av Angelica - 26 oktober 2012 19:58

Ikväll så ska jag sitta och kolla på x-factor och mysa med ljus   


 

Av Angelica - 26 oktober 2012 08:00

Hej alla läsare!


Jag va så trött igår så orka inte skriva + att jag va ute och sålde salami, min andra klass ska känna ihop lite pengar till en skolresa.   


Idag har är jag i skolan till kl 14:00, sen ska jag ner till stan och kolla en sak   ska köpa pressent till min pojkvän, som fyller år på tisdag då blir han 20år    Stort Grattis till Älskling.


Sen blir det hem åt och sitta vid datoren som vanligt.     HEHE


Höstlovet:

På höstlovet så åker jag till malmö på tisdagen och är där till fredagen    ska blir kul, men om dagarna så får jag va själv hemma, för älskling ska jobba      Men men, kan va med svärmor jo  på torsdagen där så ska jag och älskling kolla på fotboll live i malmö    ska bli kul första gången för mig   


Nu börjar min lektion så vi hörs sen    Puss på min läsare  


Av Angelica - 25 oktober 2012 13:14

Nu ska jag skärpa mig. Ska börja skriva här nu på bloggen igen.   Nu sitter jag och har lektion och det är histora helt okej    Och det är sista lektionen idag. Sen hem och skriva är igen    Som ni har sätt så har jag ändrat bloggen lite, vad tycker ni?


Har ni frågor så fråga!!   

Skapa flashcards