angelicajeppsson92

Alla inlägg under december 2011

Av Angelica - 30 december 2011 17:46

Idag har jag slappat, tat disken o tat tvätten =) duktiga Angelica. Imoren e det nyårsafton då blir det att åka till Gärsnäs med några i familjen. Finns två saker jag ska ha med mig och det e kamran, det nya objetivet och den nya datoren om min bror kommer ikväll, hoppas på det :P  Men nu ska jag titta vidare på Paradies Hotel Norge :P Det er mange søte gutter. :P kan lite norgeska nu iallfal :P


Men som jag sa innan så skulle till Gärsnäs och fira nyår imoren, men skulle ha med datoren då om det går så kanske jag skriver vad jag gör och kanske kommer upp lite bilder. Eller så ska jag testa om det går på mobilen. vi ser vad som händer. =D

Av Angelica - 28 december 2011 19:09

http://www.tv3play.no/play/243943/?autostart=true


Bästa pogramet. Gillar norge alls =)

Av Angelica - 28 december 2011 18:23

Fick en ny laptop idag. =) så imoren blir det att starta den och installera allt som jag ska ha på datoren =) Har längtat efter detta länge. kanske kommer upp bild imoren =)

Av Angelica - 28 december 2011 17:10

Fick ett julkort av en kompis idag. Men om jag ska ta allt från början så va det så här, jo jag skicka ut julkort till några av mina vänner fårn nättet, och det va en av dom här. Så fick jag tillbaka ett från han, blev så glad =).

Tack för kortet Markus Bergstén =P

 

Av Angelica - 27 december 2011 20:36

Jag sa innan att jag skulle måla det blir inte idag e lite lat av mig nu.

Av Angelica - 27 december 2011 14:36

Igår så satt jag bara vid datoren och pratar med Stefan från Stockholm =) han kanske kommer nästa månad blir så glad, då ska vi göra massa saker. =)  I allafal gick och la mig kl 00:00 kanske den va.


Idag ska jag Städa rummet, måla på dörren har bara lite kvar på den, ska sy lite oxå, tvätta oxå. Men så är det när man bor hemma man måste jo hjälpa sin mamma så hon blir glad. =) Ska prata med Stefan idag oxå. =) Jag har ta en bild oxå och den kommer jag bjuda på.


   

Av Angelica - 24 december 2011 19:45

Detta fick jag :


 

Det som likar ett ansikte e från min lilla syrra. =) men gillar inte den. Hon sa att jag kunde avända den mycket men när jag så vad det va så blev jag inte glad.

Av Angelica - 24 december 2011 16:47

Julafton börjar med att vakna och kolla runt i mitt rum om jag fick lite packet innan man öppnar dom andra sen i kväll =) Men dom jag fick va en film, lite godis och en grej man kunde ha på tröjan. =)

Men från i torsdags så har det va många packet under granen =) Kommer bild. På bilden finns det lika mycket på dom andra siderna med =)

 

Kl 15:00 så titta jag på Kalle Anka och hans vänner. Fota lite det som va på tven Får inte glöm att säga ena saken filmade oxå =) Vi kan jo ha lite julfirande här på bloggen med jo =) kommer  foton här med. 

       



Ovido - Quiz & Flashcards