angelicajeppsson92

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Angelica - 1 januari 2012 16:45

Detta e nån av mina bilder som jag har tat.

                                                                               

 

 
Av Angelica - 1 januari 2012 15:57

Jag va med min familj i Gärsnäs mycket kul va det, satt mest vid datoren min, och skrev lite skolarbete från APU platsen och lyssna på musik. när jag skulle sätta på musik så hade jag inte nån musik på dator, men tur hade jag med mina USB minnen och en av dom hade jag mycket musik så jag kunde lyssna på medans jag skrev. =) Sen kl 23:55 så gick vi ut och börja smälla racketer, vissa hade redan börjat tidigare. Jag fota mycket oxå kanske tog 200 bilder kanske lite mindre. :P kommer lägg upp bilder nu med. =) När vi skulle köra hem så blev lite taxi oxå, så vi kom hem väl vid 02:45 kanske kommer inte ihåg så mycket. Men Jag starta datoren och spela lite spel på datornen innan jag sova :P.


Ovido - Quiz & Flashcards