angelicajeppsson92

Alla inlägg under juni 2011

(L)

Av Angelica - 27 juni 2011 14:29

Då kanske en snygg kille från åmål på lördagen vi får se.


Puss. Skriver mer i kväll kanske.

Av Angelica - 26 juni 2011 18:16

 

Av Angelica - 26 juni 2011 14:37

Tack för igår Madelene, Mathilda, Elin o Ebba.

Vi måste göra om detta fler gånger.


kom hem vid 00:00. så vaknade jag kl 12:30 idag.


På tisdag så blir det en rolig dag eller nästan hela vackan. En kille kompis kommer ner till mig från Åmål =)


Idag blir det att ta lungt famför dataoren.

Av Angelica - 24 juni 2011 00:15

Glad Midsommar alla. =)


Idag vakna jag vid 10:30.


Sne gick jag o duscha.


Sen blev det att hjälpa mamma med maten till i kväll.


Det blev mycket mat o efter rätter.


Men har vat vid datoren hela kvällen när vi hade gäster roligare än va med dom.


Då ska man till kulla imoren men en kompis. så kommer va inne under dagen. sen vet jag inte om jag kommer va inne på kvällen vi får se.


Glad sommar på er alla!!

Av Angelica - 23 juni 2011 22:45

Idag så vaknade jag kl 09:30 =)

Men mamma sa jag skulle gå upp kl 08:00.


Sen blev det att äta frukost=)


Sen blev det att klippa gräs till mina grannar.

Min ena granne fick jag 150kr o en coka cola =)


Sen blev det datoren nu på kvällen.


imoren e det midsommar kommer ha tråkigt =( som vanligt.


Men kommer sitta vid datoren imoren men kanske hjälp mamma med lite saker.


kommer skriva lite imoren kanske oxå lägga in bilder vi får se =)

Av Angelica - 22 juni 2011 22:57

Här kommer en bild på en dagsen döda djur som jag så när den dog.


 

Av Angelica - 22 juni 2011 22:09

   Det va dom jag hade sat om =)   Den köpte jag till mitt fönster.   Den köpte jag oxå men vet inte var jag ska ha den än.


   Den köpte jag oxå men vet inte var jag ska ha den än =(   Den köpte jag oxå men vet inte var jag ska ha den.  Den köpte jag oxå men vet inte heller var den ska va hehe =)

Av Angelica - 22 juni 2011 21:41

Idag så gick jag upp kl 08:10 så man fick ta ihop alla sakerna om skulle ha med sig idag när man skulle till jobbet.


Sen blev det att cykla kl 08:45 till bussen. 


Sen kom bussen kl 09:06. =)


Sen va man framme kl 09:30 vid jobbet =)


På jobbet fick jag idag göra:


Hacka bort o grös tog nästan hela dag men blev klar när jag skulle äta =)


Sen blev det att sätta om blommor till en annan kruka =)


Sen tog man i mot lite kunder, det kom många idag men det e alltid lika kul=)


Sen fick man packa ihop lite göna växter man skulle ta hem till mitt lilla rum =) 

Kommer bilder upp.


Sen sluta man jobba så man fick gå till bussen. innan man gick till bissen så hanlda jag Festis =) har druket 3 flasker idag =) 

Sen fick jag vönta till bussen kom o den kom 17:24 =) sen fick man åka gratis hem med bussen det va ingen svenska person, men man spara lite pengar =)


Sen när jag hoppa av bussen så fick jag ta cykelen hem =) när jag cyklade hem så var det ett djur som sprag ut på vägen ratt i ett bil däk =(.

Kommer bil upp på den.


Sen när jag va hemma så fotade jag lite blommor =)


Sen blev det kvällsmat.


Sen kte jag med mamma o pappa e lite runda =)


Sen när man kom hem igen så fick man ta disken =(


Sen blev det datoren o skriva här o göra lite andra saker till =)


Imoren kommer jag inte va på jobbet. Kommer va hemma o städa rummet o sätta blommorna som jag köpte idag i krukor som vi har en trapa ner =)


Sen ska jag klippa grös till mina grannar så man får ihop lite mer pengar. =)


Ska in till en av grannarna o fråga vad hon vill mig  =)


Sen bler väl det datoren.


kommer skiva lite mer imoren om jag hade gjort  lite mer vad här står. =)

Skapa flashcards