angelicajeppsson92

Alla inlägg under augusti 2011

Av Angelica - 30 augusti 2011 14:03

Då slutar man skolan om 10 min =) sen e de bara att gå till bussen. 


Det har vat e bra dag i skolan idag. Det va god mat på lunchen =)

Nu den sista lektionen så fick vi göra vad vi ville o det va bra. 


Vi ses när jag kommer hem bloggen o alla som tittar på min blogg =)

=)

Av Angelica - 27 augusti 2011 22:24

Då e poolen ner =). Har bara badat i den två gånger med det räker för mig.

Men den kommer upp nästa sommar igen   


Älskar dig Älskling.

Nästa vecka på torsdagen så har vi vat ihop i 1 månad   

Och det ska bli fler.  


Det e bara 13 dagar kvar tills jag fyller 19 år o nästa år blir man 20 o då får man gå o handla dricka menar inte affären nu det andra sättet.  



Av Angelica - 26 augusti 2011 21:58

Idag i skolan har det bara vat en dålig dag.

Men lite grejer har vat bra. min bästa kompis sluta skolan idag bara för han skulle läsa nån annan stans =( 



Gillar inte att gå i skolan läggre =(

Av Angelica - 26 augusti 2011 21:01

  Här kommer det lite bilder som jag har titta i dotoren som jag har tat =)


         Hehe gillar inte såna djur men tog en bild på en sån bild för första gång =)             

Av Angelica - 22 augusti 2011 20:01


Igår va jag på häst tävling och fota min kompis när hon hoppade.

Fota en annan häst när vi kom hem igen.



   

Av Angelica - 15 augusti 2011 10:58




 bloggar:


finest.se/PaulinaStarborn

hollywooddolls.se 


Du e bäst Paulina Starborn  du e den bästa kompisen.

Av Angelica - 14 augusti 2011 21:30

  

 Haha rör inte tråden för då får du en stöt.


  

       


   


 


  Hehe  


  Vad tycker du om bilderna?

Ovido - Quiz & Flashcards