angelicajeppsson92

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Angelica - 8 januari 2012 23:40

Nu ska jag sova. vi hörs imoren läsare.

Av Angelica - 8 januari 2012 19:24

Spotify suer just nu för till felt. kan typ bara lyssna på en låt sen när den i klar så tar det typ 10 min innan jag kan lyssna på nästa låt.  =( kan inte va utan musik.

Av Angelica - 8 januari 2012 18:25

Denna går på tven ikväll kl 21:15 på svt2 kolla. =)


Av Angelica - 8 januari 2012 15:57


  

      Blogg adressen här: http://www.elinlicious.se/


Av Angelica - 8 januari 2012 13:40

Då ska man  äta frukost nu :P blir lite sen, men gör inget :P


Ses sen =D

Av Angelica - 8 januari 2012 13:01

Hej bloggisar!!

Vakna för en  stund sen, blev lite sen igår :P titta på film till kl 03:00 hihi. men idag så jag sitter vid datoren ochkolla lite allt möjligt. Prata med Stefan om han kommer in, vi får se :D Har bara en dag kvar till man börjar skolan igen =(  (börjar på tisdagen) =(    


Om ni vill veta nåt om mig så kan ni bara fråga. svara så fort jag kan.


Vi hörs!!

Av Angelica - 8 januari 2012 00:01

Ny dag men nya äventyr =)


Kommentera på gillar sånt =)

Om ny vill ha hjälp med nån bild eller så, kan jag säkert hjälpa till =). Kommentera då så kan jag säkert svara om jag kan eller inte =).  Finns på mail och om ni inte vill skriva här. och den är angelicajeppsson@hotmail.com =)

Ovido - Quiz & Flashcards