angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 7 februari 2016

Fredags - idag!

Av Angelica - 7 februari 2016 18:34

Hej mina fina läsare!

I fredag så börja jag 9:40, då börja vi med prov jag fick välja mellan att inte göra det och göra det. Jag gjorde det för att se vad jag kom ihåg, klara nästan det. Efter provet så skulle vi samlas uppe i ateljén och kolla på varandras ritningar som juryn ska välja ut tre av dom. Det temat jag valde "blomster cunture" va bara jag o tre andra gjort som hade gjort. Så kanske har en möjlighet att bli vald, men vi får se. Gunnel Carlsson är en av dom som är med i juryn. Sedan när dom tre som är vald och är uppbyggda så ska dom tre på fredagen när mässan är gå upp och prata med Gunnel Calsson på scen och prata ut till folken som tittar.
Ska bli så mycket spännande och se vilken som blir vald.
Om vi nu ska gå tillbaka till skoldagen så efter lunch så skulle vi va ute men jag fick välja mellan va ute eller va inne och måla. Jag valde så klart att vara inne och måla. Vi sluta även tidigt så kom hem till mina föräldrar lite tidigare.

I lördags så tog jag det lugnt hela dagen, va rätt skönt. Men på kvällen så satt jag nere hos mina föräldrar och titta på Melodifestivalen. Vi åt även efterrätt när vi titta på det. Mycket gott.
Sen senare på kvällen så åkte vi och hämta min lilla syrra som va på fest. Sen efter det så gick jag och la mig.

Idag börja jag med att beställa lite saker från HM som jag ville ha. Men har även hjälpt min kärra mamma med hemmet, jag tog disken, plantera om några blommor, tvätta. Men jag städa även mitt rum och sortera.
Och det ska jag fortsätta med nu. Men kl 20:00 så ska jag sätta mig vid tvn och kolla på farmen.

Men ni får ha en fortsatt bra helg.

Kram
Angelica

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards