angelicajeppsson92

Alla inlägg under juni 2012

Av Angelica - 10 juni 2012 22:18

Hej alla som följer min blogg!


Ni kanske tycker jag är tråkig att ja inte skriver så mycket =( Det beror på att jag har mycket att göra. Sen orkar jag inte skriva så mycket heller =/


Men ni kan få veta lite vad som har hänt o hända =)


Föra veckan så blev jag ihop med en kille från hörby =) älskar han så mycket. ska va med han hella sommaren om jag kan =)

Och föra Tisdagen så va det 1årsen jag börja blogga här =)


På Torsdag så är det sista dagen i skolan innan det blir sommarlov =) skönt som fan alls :P slippa en av mina jobbiga lärare :P

Ska i alla fall göra lite skol arbete i sommar oxå så det blir klart, innan studenten 2014 :P hehe börjar alltid tidtigt, sen vill jag bli klar med allt jag börjar med =).


Sen i sommar ska jag göra i ordning min längenhet :P som jag ska göra :P ska göra i ordning min butik jag oxå ska göra :P Har mycket jag ska göra denna sommaren =)


Vi hörs en annan dag mina läsare :P


 


 



Av Angelica - 3 juni 2012 13:25

Ny månad.. Nya grejer som ska göras =)


Som igår va jag med min kompis och kolla på prometheus 3D i ystad =) det va helt okej :P han som satt brevid min kompis hoppade till så jälva mycket :P  haha :P  sen innan den börja så tog han av locket från drickan :P efter en stund så så låg allt på golvet :P hahaXD  Innan vi titta på bio så gick vi och åt mat på en thai gott va det=) Sen efter det så åkte vi hem till mig =)  yay :P

Andreas Nyman vi måste göra om detta =)

 

Slutar skolan den 14de yay  så det är inte många dagar kvar =) Sen ska jag börja göra min längenhet o butiken =)

Ska va men den bästa som finns oxå =) Jag har mycket att göra denna sommaren =)


Vad ska ni göra denna sommaren?

Här har ni filmen vi såg =)

Ovido - Quiz & Flashcards