angelicajeppsson92

Alla inlägg under januari 2014

Av Angelica - 22 januari 2014 09:43

Nu har jag svenska lektion, men i stället sitter jag och pluggar läxa om växter m.m Mycket roligare och göra i stället för sv.

Lyssnar på musik från iPhone mycket bra blandat musik.

Men håller på med allt annat oxå. Om ni har nåt och fråga efter så skriv bara. Men nu ska jag fortsätta innan min lärare blir sur.

Av Angelica - 17 januari 2014 08:14

Nu har vi fått vår snö som jag ville ha. Men ville till skolan men gick inte ? för buss jäklarna är in ställda?

Av Angelica - 14 januari 2014 08:39

Hej!
Skoldagen har börjat och det börjar med idrott, och när jag kolla i väskan vad tror ni vad jag har glömt?.......... Jo jag glömde den jävla tröjan. Jag som älskar idrott:D Men fick förskyldning och nu så tur jag hade den med så läraren gick med på det??

Sen efter idrotten har vi en timmes rast:)

Skriver mer sen och bjuder på denna bilden:)

Ovido - Quiz & Flashcards