angelicajeppsson92

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Angelica - 12 januari 2012 18:36

Då blev det inte att åka ditt imoren =( blir så sur när man ändra på saker :@ Får väl packa upp alla sakerna igen.

Men finns väl fler gånger. Kan i alla fall prata med Stefan hela helgen =) Puss på dig Stefan =)

Av Angelica - 12 januari 2012 17:56

När vi hade den första lektionen idag  ( vi hade biologi) och när min lärare skulle göra  ett expriment så larmet gick i gång :P vilken bra början på skolan eller inte :( Men sen va det mer roligare efter den lektionen XD


Imoren blir det HVK (Stolar) ,Idrott (Simming) och SV =)

Av Angelica - 12 januari 2012 11:45

Haft den roligaste dagen idag. Jag gjorde så jag och min kompis börja Skratta mycket.  Elias vi måste göra om detta.

Av Angelica - 12 januari 2012 11:45

Haft den roligaste dagen idag. Jag gjorde så jag och min kompis börja Skratta mycket.  Elias vi måste göra om detta.

Ovido - Quiz & Flashcards