angelicajeppsson92

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Angelica - 18 januari 2012 20:51

Dom lektionerna jag hade idag va  Bild o Form och speiallarbete.

På bilden så skulle vi måla med tre fäger och jag valde vit,svart och gult. Men ni får se bilden imoren, har inte tat än tänkte på det men orka inte :P

Den sista lektionen vi hade var rolig för att min kompis Elias hållde på att göra så jag bara skratta :P, har liksom en dålig humör:P men han gillar den i alla fall XD.


Imoren får vi se vad det blir för lektioner :P


Av Angelica - 18 januari 2012 18:45

Förlåt att jag har vat dålig på att Uppdatring. Har haft mycket att göra och va trött =(  Men skriver lite vad jag har gjort Måndag och tisdag.


Måndags: Då va jag och jobba (APU). Men det hände inte så mycket. :P

Tisdagen: Då va jag i skolan, mina lektioner va HVK ( Det inne bär att man gör om gammla grejer. just nu håller vi på med stolar.) , Dator ( vi håller på med olika pogram) händer inte så mycket :P och sista lektionen va Idrott och det blev fotboll =).

Ovido - Quiz & Flashcards