angelicajeppsson92

Alla inlägg under juli 2011

Av Angelica - 31 juli 2011 23:30

Tack Simone o johan för dom här dagarna =)


ily johan (L)



Av Angelica - 24 juli 2011 14:06

Kärlek suger </3 


Killar e så dåliga.


blir så sur ='(

Av Angelica - 24 juli 2011 12:48

             


Gillar dig mycket, men kan inte få dig än för du har en tjej =(

Hoppas du vill ha mig när du blir singel igen =)

När jag fick din msn o börja prata med dig o cama med dig så för varje steg kom så börja jag gilla dig ännu mer o mer.


Hoppas vi kommer ses nån gång skulle vat så kul o göra nåt ihop med dig. 

vi har samma sak som vi har svårt med. Har allrig pratat med en som person som har det. Du gillar mig o jag gillar dig. <333 hoppas vi inte bråkar eller nåt.


vill bara ha dig så lämna inte mig. <333


Du smsar säger olika saker som du vill göra o när vi prata i tele så säger du en  grej som jag vill att du ska säga. <333


blir så glad då du e det bästa som jag vet. 


Puss hoppas du gillar detta jag skriver. <3333

Av Angelica - 22 juli 2011 22:51

 

Av Angelica - 22 juli 2011 22:32

Jag va på alla dagarna när det va kiviks maknad =)


Köpte en klocka samma som min kompis gjorde.

Den blev rosa.


Tack för dom jag gick med i månadags =)


Tack för som jag fick gå med i tisdags =)


Tack för i onsdags  som jag gick med =)


I onsdags så körde jag bilar när jag kroka så jag slog i mig i sidan så jag fick ont =(

Men det va kul allt köra för jag äger på det=)


Träffa en kille som jag tycker snygg :$.


Av Angelica - 14 juli 2011 17:30

Idag så har jag ta det lungt.


Har vat dåligt väder hos oss. =(


Imoren hoppas jag att det blir bra väder så man kan va ute =)


Puss på er alla.

Av Angelica - 14 juli 2011 17:14

Hej


Igår så va jag med tre grannar o min lilla syrra vi åkte och titta på Harry potter del 2. Den va bra vi så den i 3de och det gjorde jag första gången.


Sen efter gick vi till stan till bussen skulle gå.

Så det blev två grejer där=)

Sen tog vi bussen hem vi va hemma kl 19:00 =)


Sen gick jag o sov nästan mådde inte bra =(



 

Av Angelica - 11 juli 2011 20:02

Igår va man med grnnarna på stranden. Man blev lite bränd =(.


Idag så har jag jobbat sen badat i får pool . det va 22 grader.


Imoren blir det av till jobbet o jobba lite sen hem vid 17:00.


Sen på onsdag så ska man till ystad med grannarna och titta på bio.


Sen på fredag så kanske man ska med min granne till Kristanstad =) 

Ovido - Quiz & Flashcards