angelicajeppsson92

Alla inlägg under september 2011

Av Angelica - 30 september 2011 22:22

Onsdags: Då va man i skolan till kl 11:00 för sen åka till sjukan o kolla min hals   

Där fick man sitta i 3 timmar    Sen så åkte jag och mamma till affären   & köpte lite saker som jag skulle ha med mig  imoren. 


Torsdagen: åkte till skolan, sen skulle ja o klassen ut i skogen o plocka svamp   det va kul för det va bara jag som hitta nästan alla svamparna hehe. men jag fota oxå.    kommer bilder upp. Sen gilla vi hamburgare, sen titta vi på svamparna som vi hade sammat ihop . Sen åkte vi tillbaka till skolan. sen blev det matte  . Sen gjorde jag min mask nästan klar. kommer upp bild när den e riktig klar. 

Sen när jag kom hem så gjorde jag om rummet,   det blev fint.



Idag: Då vakna man vid 08:00 eller vad den va, då gick man och åt frukost. Sen när man hade gjort det så gick man upp igen o kolla på lite filmer. Sen sov man till kl 12:30 för då ringde Älskling ringde så prata vi lite när vi hade pratat klar så somna jag igen, så sov man till kl 16:30  . Sen från då så har jag vat vid datoren.     Sen blev det kvällsmat det va gott . 


Imoren: vet jag inte vad jag ska göra. vi får se vad som händer då.  


Av Angelica - 27 september 2011 23:15

Lite mycket ändring




Av Angelica - 27 september 2011 22:00


 

 
Av Angelica - 27 september 2011 21:41


 
 

Av Angelica - 27 september 2011 19:49

 På Cirkusen



     kommer en video på den o en annan.         


 

På jobbet



              Äpple tavlan


 

Av Angelica - 27 september 2011 18:51

Igår: Då va man på jobbet till kl 16:40, då gick man till bussen.

Sen när man kom hem så satte man sig vid datoren o prata med vänner.

Sen senare på kvällen så kom min kompis till mig då titta vi på film. =)


Idag: Då missa man bussen, så mamma fick köra in mig. =) och i skolan idag så blev det HVK i en timme. Sen blev det rast. Sen åkte vi till kivik o kolla på äppel tavlan =P

Sen blev det att åka hem till lunchen, det va fisk =/ men i stället för att äta fisk så tog man sallad o potatis o sås. Sen blev det ingen idrott för mig, för hade ont i halsen =/ Då satt man vid datoren i stället XD


Idag kommer det upp lite bilder på allt.


Imoren: blir det lite roliga ämnen hoppas jag, men det sista vet jag att det kommer bli, för då är det special arbete o då använder vi datoren.

Av Angelica - 25 september 2011 22:48

Hej =)


Fredagen: Då blev det jag o min älskling i min kompis Mailn som gick på Cirkus i stället för simone o henns kille. 


E sur på simone olsson.


Lördagen: Då blev det loppis kl 11:00 hitta många saker där. Två glas, krukor, tre filmer,tyger, ljus hållare och en bok. 

Sen blev det till affären efter det. =)


Idag: Va med Älskling fram till kl 15:00 sen åkte han hem =( Men vi ses om men månad =) Sen klippte jag lite gräs till mig granne. =)


Imoren blir det jobbet. kanske ska till sjukan men halsen. =(


Sov gott alla =)

Av Angelica - 22 september 2011 18:33

Onsdags: Jag ska jo att jag hade bild, men det va inte för läraren va borta. så vi fick göra nåt annat =( Sen hade vi special - arbete o det blev inte för min lärare mådde dåligt så hon fick åka hem. =( Men vi gick göra når annat, och det vi gjorde va kul oxå. Sen när man kom hem så blev det att göra special - arbetet hemma. =) Sen blev det tve då så man bonde söker frö. Sen gick man och la sig o sov.


Torsdagen: Då hade vi So- No då rita vi av det vi hade fångat. Sen hade vi en lärare som inte jag gillar då gjorde vi lite roliga saker. =/ Sen blev de lunch det blev pyt i panna =D det va gott. =) Sen blev det matte då gjorde man lite matte på datoren o va inne på fb o lyssna på musik. =) sen blev det Idrott då spela vi basket vi gjode nån rolig sak där =) sen blev det till bussen =) sen när man kom hem så va jag med min lilla syrras kompisar lite. sen villa jag lite efter det. Sen blev det kvälls mat =D det va lite gott. Sen blev det tven o datoren. och nu skriver jag detta. Snart blir det film med älskling o lite glass. XD


Imoren blir det HVK, Idrott o Sv i skolan. Sen efter skolan kl 19:00 då blir det cirkos med Älskling o min kompis simone o hennes kille. =) Det kommer blider upp vad dom gjorde.


Lördagen: Då blir det Loppis kl 10:00. =) Sen måste jag kilppa lite gräs så man får ihop lite pengar =)



Söndagen: Då åker Älskling hem =(


Ovido - Quiz & Flashcards