angelicajeppsson92

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Angelica - 7 januari 2012 22:54

             

 
Av Angelica - 7 januari 2012 21:51

Denna tjejen har fin blogg kolla =) www.piczoom.blogg.se 

 
 

Av Angelica - 7 januari 2012 20:59

Gå gärna in och kolla denna killen. Han pratar om allt typ. Ett tips om ni behöver hjälp på frågor o svara så kan ni gå in på hans blogg sida eller fb och fråga grejer. =)

Blogg:

http://breakyourice.blogg.se/ 

Fb:

http://www.facebook.com/messages/?action=read&tid=id.220814068001863#!/darinzanyarr


 

Av Angelica - 7 januari 2012 16:59

Då e det bara två dagar kvar av jullovet. =( vill ha längre. men man har jo bara två år kvar till man tar studenten. :P


Detta Jullovet har vat helt okej, men har saknar snön som inte kom. men kanske kommer snart vem vet:P


Ni får gärna Fråga saker och kommentera!! skulle blivet glad om ni gjorde det. =)

Av Angelica - 7 januari 2012 11:39

Jag har vat lite seg nu att skriva, det e bara för jag har inte orkart har typ gått upp kl 12:00 kanske varje morgon =) men idag gick jag upp tidigt för jag hjälpa mamma och en annan dom skulle skriva ut lite bilder, men det gick fort :P Dom han nästa inte med :P hehe. jag e lite datanörd som sitter nästa i 24/7 dagar. hehe om ni brhöver hjälp med nåt bara så skriver till mig ni som inte kan alls :P kan nästa allt som handlar om dator, m.mer i alla fall lite. så det e bara och fråga, finns på Angelicajeppsson@hotmail.com  använden bara om det är nåt på mailen allas..


Igår kväll hade jag lite kul med Stefan hehe.  tack Stefan för igår. längtar till den  27de  i alla fall :P


Idag ska jag i alla fall städa hela huset mycket tråkigt.

Ovido - Quiz & Flashcards