angelicajeppsson92

Alla inlägg under november 2011

Av Angelica - 30 november 2011 22:52

Idag har man va i skolan och där  hände mycket, vi hade bild o jag måla på min målning den e snart klar ni får se när den e klar =) Sen blev det en rolig lektion till vi satt vid datoren och tog fram pyssel saker som vi ska göra den 21 december =) jag har bestämt att vi skulle ha pyssel i klassen innan vi har jullov =) Ska försöka ta bilder på det vi gör då så får ni se  =).

Har målat på min dörr idag =) blev ett träd idag =)


Imoren blir det att va i skolan i 15 min sen ska jag till fotografen och lära mig lite saker =) imoren ska jag va med när han ska fota en modell =) det ska bli kul. =)  kanske få lägga upp några bilder här vi får se vad han säger =)


Av Angelica - 29 november 2011 21:18

Målar min garderobsdörr så här långt har jag kommet =) ni får se när den e klar XD Ni får gärna säga vad ni tycker.


 

Av Angelica - 28 november 2011 20:54

       

Av Angelica - 28 november 2011 12:01

Då blev Fotograf besöket inställt =( Det gillar man inte. Det blir på Torsdag i stället kl 08:30 =) och då ska jag va med när en ska va modell XD vi får reda på mer då.


Men idag fick jag va i skolan men det går bra det med, fick jo sitta vid datoren efter lunch jo =).


Av Angelica - 27 november 2011 21:56

Då blir det till fotografen imoren och va där hela dagen =) Vi får se om jag gör om några bilder när. vi ser vad som händer.


Men nu ska jag sova och packa ner att det jag ska ha med mig så jag inte glömer nåt. puss sov gott.


=) :D =p

Av Angelica - 25 november 2011 18:53

  Vad kan det va i påsen? 

  

  De va detta som va i packetet.

Av Angelica - 24 november 2011 23:17

Då e det tid att sova. Sov gott alla bloggare.

Av Angelica - 24 november 2011 19:46

I söndags gjorde jag färdig mina tomtar, där kommer upp bild och dom kostar en för 25:- två för 40:-

Sen gjorde jag två örngott ska göra två till. Dom e inte till mig dom e till nångra andra =)


I Måndags blev det jobb =) det gilla man. Jag satte lite saker på 10 kransar dom skulle va på kyrkogårdar. Jag byta lite band på andra så det blev julet. Jag och två av mina jobb kompisar vi gjorde advents fint. Det blev mycket fint.

Ska inte ditt på måndag ska göra en annan sak ni får veta längre ner.


I Tisdags blev det skolan vi hade HVK vi gjorde färdigt med allt som va beställt =) Sen efter ett tag ska vi göra nya stolar och idag fick vi leta upp möster som vi ska ha på stolarna =) sen efter lunchen så blev det Golfen va innom hus det va kul, jag va med Janet Svensson och vi hette Girl pawer och det va vi som van mot alla killar XD Vi va bäst.


I onsdags då hade jag bild på morgonen det va kul har kommet långt på min målning ni kommer få se hur den ser ut sen =) Sen blev det teater det va kul =) Sen efter lunch blev ner till biblan och och kolla i lite böker sen låna jag två böker =) Sen fika vi lite oxå det va gott =). Sen blev det till bussen =).


Idag först på morgonen så blev det att hålla på med vatten det va kul=) Sen blev det Engelska vi va inne på en sida den sidan va för barn som gick i 3-4 det va inte kul. min lärare i Engelska e knäpp, hon tror att vi går i 3-6 men det gör vi inte. har allrig gillat hon. Men vi hade matte sen det va så där hade ont huvudet så det inte gick räkna nästan =(. Sen blev det Idrott det va kul =).


Imoren då blir det skolan igen då har vi HVK på morgonen =) Sen blir dte idrott. hoppas man inte får ont huvudet imoren =(. Jag hoppas att jag får mina saker från panduro imoren vill göra om min dörr nu =) och har köpt lite annat med. vi får se vad det kommer =)


I helgen så blir det loppis och att gå på julbord på hotell svea =) gottgott.  Ska pysla lite oxå om jag hinner. =)


På Måndag ska jag till en fotograf som jag ska va hos några gånger på måndagarna. =) Ska blir kul så det blir att packa ner allt som jag ska ha med mig och det får jag göra på söndag =) Det blir min dator, mina usb minnen, kamran, ett block som jag kanske måsta ha om jag ska ha nåt och skriva på. ni får veta sen på måndag vad jag fick göra. =)


Här kommer lite bilder.




  Här e det jag har gjort =)



Här e det vi hållde på med idag =) det va kul.  

Ovido - Quiz & Flashcards