angelicajeppsson92

Alla inlägg under juli 2012

Av Angelica - 15 juli 2012 18:05

                 

Fick se loreen oxå :P   haha skoja :P  men när jag såg  kläderna så trodde jag att de va hon :P haha

         

Jag va 2 cm från hon under texten :P

         





   


 


  

Av Angelica - 15 juli 2012 17:26

Hej min bloggläsare !!


Blev inte nån månad med min kille =( han gjorde slut på söndagen. och sa att han inte va kär i mig mer =( och jag tänker på han varje dag =( han svarar inte på smsen eller när man ringer ='( blir så ledsen.


Jag ska till kiviks marknad. tror det blir alla dagarna, vet inte än :P ni märker om jag är där :P


Nu kommer bilderna från digglo =)

Av Angelica - 1 juli 2012 18:10

Hej mina bloggläsare!!


Som ni har sätt så har jag inte skrivet på länge, och det bara för jag har gjort lite mycket.

Har vat hos min kille, han har vatt hos mig =)


jag va hos han på onsdagen 20 och va där till torsdagen för vi skulle till mig, för vi blev bjudna till min kusin midsommarfest :P blev en lång kväll där :P och min kille tog lite för mycket dricka :P hehe

Sen på lördagen så gick vi till dom för att hämta hans jacka för vi glömde den :P sen packa vi ihop för att vi skulle till stranden innan han stack hem sen :P


Jag har tat ner alla sakerna där jag ska göra en liten längenhet till mig =) (hemma hos mina föräldrar)


På Tisdag då är det en månad sen jag blev ihop med min pojkvän älskar dig, det va första gången vi träffades oxå :P


I fredagas så va jag på diggiloo i kristianstad tog många bilder. kommer upp =)


Skapa flashcards