angelicajeppsson92

Alla inlägg under januari 2013

Av Angelica - 20 januari 2013 20:57

Då är man på väg hem till sängen:) men saknar älskling <3 älskar dig som fan:) hoppas du kommer i veckan:) <3

Men jag och älskling va på fest igår hos får vän:) va kul blev lite bråk, men läste sig :) drak lite, fick nya vänner och det är kul :) tack alla för denna helgen som jag va med :) puss på er.

Av Angelica - 18 januari 2013 13:41

Sitter och gör min skoltidning om beskärning av träd:)

Av Angelica - 17 januari 2013 12:02

Jo nu ska jag se film med klassen! Sen ska vi skriva om den typ tror jag det va:p

Vi hörs sen:)

Av Angelica - 13 januari 2013 16:26

Hej!!

Ni som inte vet var jag va, så va jag hos min pojkvän som bor i Malmö :) Här kommer lite bilder!!

    

                                                                                

Av Angelica - 1 januari 2013 00:56

Gott nytt år! Här kommer en bild, kommer fler sen!

Ovido - Quiz & Flashcards