angelicajeppsson92

Alla inlägg den 2 januari 2012

Av Angelica - 2 januari 2012 19:39

Om ni har nåt och fråga om så bara fråga. =) Gillar att skriva och svara på frågor, så bara sätt i gång att skriva.

Av Angelica - 2 januari 2012 14:43

Idag så vakna jag kl 12:15 tror jag lite tidigare än vad jag gjorde igår =) Denna dagen börja med att starta tvätten och torkrumlaren. =P Sen blev det att vika tvätten som va på tåkstälningen. städa rummet oxå, och vattna mina blommor =)

utom det så ska jag ta det lungt och då menar jag sitta vid datoren, prata med snygge Stefan =P och titta på Paradise hotel norge,  det e mycket bra, om jag va ni skulle jag kollat på det. =P.


Imoren är det en vecka kvar tills skolan börjar igen. =( vill ha längre jullov =P


kommer in mer sen vi ser vad som händer=P

Ovido - Quiz & Flashcards