angelicajeppsson92

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica - 29 mars 2012 16:37

Hejsan alla bloggläsare!!

Förlåt att jag har vat så dåligt på att uppdatera. Har liksom haft mycket att göra =)

Har jobbat en dag denna veckan, sen tre dagar i skolan och imoren e man ledig från skolan. Och då börjar mitt påsklov :P 

På påsklovet så ska jag träffa en kompis yay :P och kolla på bio =)


Ha det bra läsare

Av Angelica - 27 mars 2012 11:48

Sitter och har lunch rast i det fina väderet =) hoppas det e så varje dag till sommeren o hela sommaren =)

Men nu snart börjar jag en ny lektion :P kul kul, sen blir det idrott :P

Bjuder på bilden!!


 

Av Angelica - 25 mars 2012 12:02

Jo idag övningkörde jag kul eller så där, det gick bra i alla fall :P nu ska jag ut och hålla på i trädgården :P hörs sen Puss

Av Angelica - 24 mars 2012 22:37

Den kvällen ser ut så här: plugga , prata med kompisar ja o mycket mer :P ni får ha en bra lördags kväll :P

 

Av Angelica - 22 mars 2012 19:23

Måndag: Då blev det APL ( praktik plats med ett annat ord) Där jag e heter MaKalösa Trädgårdar. Och det finns i simrishamn =) Och där va jag till kl 18:00 =) Oxå hämta mamma mig, för att dom hade köpt pizza gott, åt upp hela pizzan denna gången, som jag inte brukar göra :P

Tisdag: Skolan HVK mycket kul =) e snart klar med tyget =) Sen blev det idrott kl 13:00 =) vi spela killerboll o spökboll =) kul =)  Sen blev det att gå ner till frisören o blev klippt =) mycket skön. när jag e alltid  där så tvättar hon håret på mig, klipper topparna och plattarhårtet =) efter så gick jag o mamma till Lindex o köpte lite kläder till nästa fredag =) Sen blev det att åka hem =)

Onsdag: Skolan =) Bild kul vi fick göra saker av glas =) det jag gjorde får ni se när det e klart =) efter det så skulle jag ha teater men blev inget av det, för att ingen annan kom ditt =(, så jag hade bild i stället :P som jag gillar =)  Sen efter det blev det Special - arbete, jag o två till skulle sätta ihop alla blider till en film, så vi vet hur vi skulle filma =) Efter dte så sluta vi, mycket skönt :P Sen gick jag o min kompis janet till hons skolan, som jag har gått på :P vi skulle hämta en kompis där, men dom va inte där så vi fick vänta som vanligt :P o när dom kom så hade som inte slutat så vi fick vänta ännu längre =( Men när vår kompis hade slutat så gick vi till stationen för janet skulle träffa en kompis :P  men efter en stund  så åkte jag hem :P  o vila mig för att jag skulle titta på teater på Grand i simrishamn o den vi såg hete så här " Vårens nyckelord är ångvält" Den va riktig bra =) Efter den så åkte jag hem o satte mig vid datoren o prata med kompisar :P

Torsdag: Skolan o den fösta lektionen vi hade va SV o Eng =( Men man måste göra det :P efter det så hade jag idrott men vi gick en runda i stället =) som vanligt tar jag med min kamra =) kommer upp lite bilder senare idag eller imoren, vi får se =) i alla fall efter det så hade vi lunch mycket god mat vi hade idag =) Efter det så hade vi matte, gjorde bara två sidor med papper XD Efter det så hade vi religion helt okej :P  Sen blev det att gå till bussen i det varma väderet :P När jag kom så blev det att åka med mamma o handla mat :P När vi kom hem, men vi körde sen igen om, för att vi skulle köpa blommor för att jag ska göra en kudde ikväll, som mamma o hennes bror ska lägg hos mormor o farfar =) kommer upp bilden sen eller imoren på den =)  Har puttast fönster hos min granne =) nu sitter jag i alla fall  och tittar på tv o sitter vid datoren :P


Dom sitta dagarna:

Fredag : jo imoren ska jag på min APL igen kul som fan :P slutar kl 18:00 =)  vi får hoppas på att det blir fint värder imoren =) kanske lägger upp en bild här hur väderet ska bli imoren o helgen =)

Lördag: då ska jag puttsa fönster igen på samma ställe =) på nåt vi ska man få ihop pengar =)  SKa göra lite på tyget till stolen min i skolan =)

Söndag: jag vet inte vad jag ska göra här vi får se =)


Ha en bra kväll =)

Av Angelica - 22 mars 2012 09:51

Då sitter man och äter frukost i skolan. gott gott:P

 

Sorry att jag inte har skriver så mycket dom sista dagarna, har haft många saker att göra =)

Av Angelica - 20 mars 2012 11:43

Jag och min kompis Janet  hade kul i skolan idag på lunch rasten.

Kommer upp 3 videos nu :P oss två:P



 
 
 

Av Angelica - 18 mars 2012 20:06

Nu blir det att titta på så ska det låta =) om molly o danny e med där =) <3


Sen efter det så blir det att kolla på  äkta människor sista avsnittet =( Dom borde göra fler avsnitt :P


bjuder på denna bilden: Våren e här =)

 



Skapa flashcards