angelicajeppsson92

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 29 februari 2012 22:07

Tänkte Skriva lite imoren om jag orkar vad jag har gjort i veckan =) Och lite annat =)


Ni får gärna säga vad ni vill jag ska skriva om =) o fråga frågor =)

Av Angelica - 28 februari 2012 15:19

har vat i skolan idag =) kul eller inte :P vi hållde på med stolarna, kommer upp blid snart igen :P

Haft idrott idag kul , jobba så mycket så jag bara kunde lägga mig ner o sova, så mycket jag inte orka :P

Efter skolan så gick jag ner till stan o köpte lite saker kul kul !! I alla fall nu sitter på jag stationen och väntar bussen :P ska gå på den snart  =) hem åt ja =) Nu ska jag i alla fall sänga ner datoren i väskan :P hörs när vi kommer hem =)

Av Angelica - 28 februari 2012 15:14

Uppdatering: jag va jo inte inne när jag kom hem efter Kristianstad. men i alla fall det igår bra att åka hem =)  Igår jobba jag hela dagen till kl 17:00 =) o sen på kvällen så blev det vid tven till kl 22:00 =) sen blev det lite dator :P kul kul !! 


Facebook:  Jo min kompis har gjort en gupp om kan gilla, o hon vill ha så många så möjligt som gillar den :P ( det e om smycken o lite annat  :P kul kul!! Detta i sidan ditt: http://www.facebook.com/#!/pages/Bomby-Design/118521298277480

Av Angelica - 26 februari 2012 14:58

Nu sitter man på stationen o väntar på bussen:) men det e kallt, men våren har kommit:) Puss hörs Sen:)

Av Angelica - 25 februari 2012 15:32

Då e man i Kristianstad hos min kompis :P kul kul !! just nu sitter vi och spelar tve spel ( bil spel ) som jag äger på :P

när vi har gjort det så ska vi gå o handla det vi behöver till maten :P tar en bild kanske på det vi ska äta o lägge upp sen :P hörs sen :P puss

Av Angelica - 25 februari 2012 13:03

Då sitter man på bussen upp till kristanstad:) kul kul. Men får sitta på bussen till kl14:21 :( men får göra nåt kul på bussen till exmpel: lyssna på musik men gör det redan:p , äta godis:p o mycket mer.:) ska i alla fall va vila lite på bussen nu vi får höras Sen puss på er bloggisar :)

Av Angelica - 24 februari 2012 20:00

Onsdags: Då va jag jo med min kompis. o skulle köpa en pressent till han o det blev ljust som så ut som <3 :P Sen när jag köpte det så hade jag lite pengar kvar då gick jag till lindex o en ny plånbok =D efter det så gick jag till stationen för att vänta på Bassam :P o när jag va där så kom min andra kompis o hons kompis till mig, satt o prata kul kul :P I alla fall sen kom han då gick vi ner till stan min andra runda ner XD  i alla fall vi gick till video butiken för att hyra två filmer :P så köpte vi lite godis med gott gott :P När vi kom hem så åt vi kvälls mat gott gott :P Efter det så gick vi upp för att öppna får pressenter :P o det blev, få ni se på bilderna :P

Bilder kommer upp :P

Torsdag: Då vackna vi kl 09:00 =) skönt skönt :P och sånt vi på en film ( en av dom vi hyrde) Sen åkte vi till stan kl 14:00 =) sen vänta vi på bussen till Kristianstad :P när det kom o han hade åkt så gick jag ner till stan för att köpta lite saker till :P gillar alls gå o Shoppa alls :P blev en film man köpte där med :P Sen blev det att ta bussen hem kl 15:50 =D

Sen på kvällen så satt jag o vid datoren, tven, kolla på filmen o åt godis :P gott gott.

Idag: idag har jag städat lite i huset :P man ska jo va duktig :P hängde med mamma till affären o till min brors längenhet o satte upp lite saker :P Sen had han Chokladpudig så tog en lite pitt av den hihi :P

Imoren: måste man gå upp kl 09:00 och göra sig klar till kl 12:52 för då ska man ta bussen till Kristianstad :P o va med Bassam :P kul kul !!! Och va där till Söndag :P  så kommer inte va här inne så mycket då :P man kan försöka =D.


Nu ska jag i alla fall packar klart till imoren :P


Till bassam ljusen :P o dom kostade 79 :-

   

   


Filmerna vi hyrde :P  mycket bra!!

 

Den jag fick av bassam :P tack så mycket :P

   

Filmen jag köpte igår :P mycket bra film.

Av Angelica - 24 februari 2012 20:00

Onsdags: Då va jag jo med min kompis. o skulle köpa en pressent till han o det blev ljust som så ut som <3 :P Sen när jag köpte det så hade jag lite pengar kvar då gick jag till lindex o en ny plånbok =D efter det så gick jag till stationen för att vänta på Bassam :P o när jag va där så kom min andra kompis o hons kompis till mig, satt o prata kul kul :P I alla fall sen kom han då gick vi ner till stan min andra runda ner XD  i alla fall vi gick till video butiken för att hyra två filmer :P så köpte vi lite godis med gott gott :P När vi kom hem så åt vi kvälls mat gott gott :P Efter det så gick vi upp för att öppna får pressenter :P o det blev, få ni se på bilderna :P

Bilder kommer upp :P

Torsdag: Då vackna vi kl 09:00 =) skönt skönt :P och sånt vi på en film ( en av dom vi hyrde) Sen åkte vi till stan kl 14:00 =) sen vänta vi på bussen till Kristianstad :P när det kom o han hade åkt så gick jag ner till stan för att köpta lite saker till :P gillar alls gå o Shoppa alls :P blev en film man köpte där med :P Sen blev det att ta bussen hem kl 15:50 =D

Sen på kvällen så satt jag o vid datoren, tven, kolla på filmen o åt godis :P gott gott.

Idag: idag har jag städat lite i huset :P man ska jo va duktig :P hängde med mamma till affären o till min brors längenhet o satte upp lite saker :P Sen had han Chokladpudig så tog en lite pitt av den hihi :P

Imoren: måste man gå upp kl 09:00 och göra sig klar till kl 12:52 för då ska man ta bussen till Kristianstad :P o va med Bassam :P kul kul !!! Och va där till Söndag :P  så kommer inte va här inne så mycket då :P man kan försöka =D.


Nu ska jag i alla fall packar klart till imoren :P


Till bassam ljusen :P o dom kostade 79 :-

   

   


Filmerna vi hyrde :P  mycket bra!!

 

Den jag fick av bassam :P tack så mycket :P

   

Filmen jag köpte igår :P mycket bra film.

Ovido - Quiz & Flashcards