angelicajeppsson92

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Angelica - 10 januari 2012 18:52

 
Av Angelica - 10 januari 2012 15:28

Hej läsare!!


Sa innan att jag skulle ha en lektion när vi satt vid datoren. Det blev inte så, vi fick en tidning som vi skulle läsa. Så tråkigt =/. I alla fall jag hade inte så lång lektion där, för jag skulle till idrotten, fick gå liten bitt till en annan skola som heter korsavadskolan för idrott salen är där men i alla fall när jag kom fram så vänta jag en liten stund med där kom ingen i den gruppen jag e med i så gick tillbaka till klassrummet. Och dom där skulle gå ner till gymmet två av dom. Men jag och Elias en i klassen gick ut i stället, när vi kom en bitt så möte vi den gammla klassen så gick vi med dom hihi =)  När vi kom tillbaka i skolan så sluta vi de räkt =)  


Då blev det att gå till bussen för min del =)

Bjuder på bilden =) 

Kommentera lite om ni vill, Kommer ha frågestund kanske senare idag. =)


     

Av Angelica - 10 januari 2012 11:46

Då är man i skolan, och har precis ätet lunch. det va så där =/ men nu fram till lunch hade jag HVK och det inne bär att man koller på med gammla saker och gör dom till nya. har det om fredag oxå kan försöka ta en bild på min stol som vi just nu. =) Men nu efter luchen så blir det dator tror jag. vi får se vad som händer, skriver sen vad vi gjorde =)

Vill ha snö nu. Det kom lite igår men försvan sen =( Jag bjuder på denna bilden idag :P

  

Ovido - Quiz & Flashcards