angelicajeppsson92

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica - 8 mars 2012 09:41

God morgon bloggisar!! Då sitter man i skolan o har rast    kul som fan eller inte     Ska i alla fall gå på lektion nu. så vi får höras senare. puss   

Av Angelica - 7 mars 2012 21:08

Igår: Jag sa jo att jag skulle på Scouter o man skulle klä ut sig i cowboy o lite andra saker    jag så ut så här ( bilderna kommer längre nere)

Det va mycket roligt     vi gjorde olika saker   

 

Idag: Va i skolan idag va en rolig dag    den första lektionen va bild o form    det jag gillar så jävla mycket   men sen va det teater med det blev inte nåt av de så gick tillbaka o hade bild istället    gutt som fan     I alla fall sen va det lunchs vi hade kul vid matbordet i o min kompis o jag sa lite äkliga saker så jag börja skratta o han :P Men det e alltid så vid matbordet varje dag :P Det e den bästavän jag har i klassen    Efter maten så hade vi specialarbete o en av i klassen ska göra en rullstols tävling   o jag e med där. så vi skulle gå ut o ta lite bilder där vi skulle köra :P o en av dom som jag gick med blev jag sur på. O han kan bara gå o hänga sig.    Men när vi gick så fota jag lite vilder som jag ska lägga ut här med  


Som jag har sakt innan så vill jag ha 1000 besökare här o mer så ni får gärna sprida den.  o vill ha typ 100 kommentare oxå, så jag har nåt att göra när man kommer hem efter skolan eller nåt   


 

           



  

Av Angelica - 6 mars 2012 10:00

en bild på mina kompisar + jag :P

Jag e ful :P

 

Av Angelica - 6 mars 2012 09:52

Då har man rast till kl 10:00 :P men lektionerna jag ska ha e HVK, Dator, Idrott.

Men vi får hörs sen :P puss på er.

Av Angelica - 5 mars 2012 09:09

Då sitter man på bussen på väg Till jobbet:) kul kul. Men jag skulle hällder vatt kvar i sängen eller vatt hos en kompis i malmö:) i alla fall nu prata jag om jobbet. Jag slutar kl 17:00:) Sen när man kommer hem blir det att äta kvälls mat:) efter det blir det att leta fram saker till imoren som jag ska ha på mig. Vi ska liksom va ut klädda på scouterna. Ni får se en bild imoren innan jag åker kanske eller efter åt:) vi får höras senare. Puss

Av Angelica - 4 mars 2012 18:52

Igår: jo då åkte jag in med bussen till stan kl 11:52 =) för att gå o fika o handla lite med en kille kompis :P mys mys =)

Sen gick vi ner till vattnet :P för att tiden skulle gå lite fortare så vi kunde sen gå till pizza butiken för att köpa pizza och en kebab talrik =) gott gott :P Sen när vi hade gjort det så gick vi till stationen  för att ta bussen hem =) O när vi kom hem så blev det att äta upp det goda vi hade köpt :P Sen kl 20:00 blev det melodifestivalen med familjen. mys mys :P det va en av låtarna som inte skulle gå vidare :@ i alla fall efter det så blev det upp till min lilla mysiga säng o titta på film o äte lite godis :P  


Idag: jo idag vakna vi vid 08:30 typ :P men vi lå i sängen, myste lite o titta på Hitta Nemo =)  Efter det så blev de att gå upp o äta frukost :P sen blevv det att mamma körde in oss till stan för att lämna mig o han :P han skulle hem o jag skulle ner till Grand o kolla på en film =) med en kompis :P


 

Av Angelica - 2 mars 2012 22:05

När jag gick en prumenad i stället för att bada :P tog jag dom här fina bilderna =)

Vad tycker ni om bilderna?

                 

Av Angelica - 1 mars 2012 23:17

Ny månad, med nya saker som ska hända =) Denna månaden vill jag nå upp till 1000 besökare, kan ni klara gör det ? så skulle jag blivet glad, men jag e typ alltid glad, för jag prata med så gulliga personer =) <3 Denna månaden ska jag försöka uppdatera mer vad jag gör o sånt med =) 


Bilder från idag: jo jag har tat lite bilder idag =) när jag gjorde lite på kläningen jag håller på med =) tog bild på en annan sak med :P  Bilderna kommer efter texten :P


Musik på Spotify: Jo ni som inte vet detta så finns alla låtar från Melodifestivalen där med nu =) Kul Kul =P

Länk här, Melodifestivalen 2012 :P


Den som är rakt ner, så såg det ut på fram sidan med =) fan vad jag e duktig på att göra om kläningar o lite annat =) Vad tycker ni?

   

Ovido - Quiz & Flashcards