angelicajeppsson92

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Angelica - 8 mars 2012 22:14

Denna dagen har det gått bra =) har fått mer än 15 besökare =)


http://sweetmesweet.bloggplatsen.se/

Hon här tjejen Trode inte att jag kunde få mer än 15 besökare på min blogg. O jag tycker man kan göra länkbyte ändån jag bryr mig inte hur många besökare man har =)


Men jag tycker ni kan göra mer än vad det står nu:P som jag har sakt så vill jag ha upp till 1000 besökare varje dag o mer =)  så ni får gärna länka ut min blogg  till vänner o på olika sidor =)

 

Av Angelica - 8 mars 2012 20:53

Imornen: e det sista dagen i skolan denna veckan. skönt som fan    I alla fall i skolan blir det att ha HVK ( Hantväckskundskap) , Idrott (Bad) o  den sista lektioen här SV/Eng    Men Men det får gå :P   Efter skolan så ska man ta bussen hem o sen göra nåt hemma blir kanske att sitta vid datoren eller gå ut o fota   


Helgen: På lördag blir det väl nåt, vet inte än   Ni får se vad jag skriver här på lördag     Ska i alla fall titta på melodifestivalen e jo sista gången oxå   

Söndag då blir det att ta det lungt   Ska i alla fall se äkta männinskor kl 21.00 - 22.00 efter det blir det att se Wallader jag hoppas in i hela filmen, men har sätt alla filmerna som går varje söndag XD  


Kärlek:

Jag träffat en person nu 2 gånger, varje gång han åker hem så saknar jag han hela tiden, kan liksom inte va ifrån han en sekund <3 Du betyder så jävla mycket för mig. du gör mig lyklig   Puss på dig <3 Jag vill så gärna bo med dig för alltid <3 Men vi ses på tisdag jo <3 kommer puss på dig o kram dig så mycket<3


Av Angelica - 8 mars 2012 20:04

Av Angelica - 8 mars 2012 19:53

Jag har gjort så man kan gilla min blogg på Facebook   Ni som ser detta får gärna gilla sidan på fb  http://www.facebook.com/#!/Angelicajeppsson92bloggplatsense


Bjuder på bilden:

 

Av Angelica - 8 mars 2012 19:12

Tack janet. du e den underbaraste vännen jag har o några till.     Följ henne!! Men fort sätt följ mig i alla fall !!

http://lillisdenomogna.devote.se

 


  

Av Angelica - 8 mars 2012 17:37

I denna bild finns en katt! När du hittar den så lägg upp den på din sida men tala inte om var katten är!!  

Av Angelica - 8 mars 2012 17:09

Tänkte gör ett länkbyte med janet svensson ( min bästa kompis) I alla fall hennes bloggar om allt möjligt    hon e 15 blir 16 den 8 augusti    Tycker i alla fall att ni ska kolla in hons blogg. Men vi måste följa min blogg ändån  


 http://lillisdenomogna.devote.se/


 

Ovido - Quiz & Flashcards