angelicajeppsson92

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Angelica - 17 mars 2012 23:16

Hej ni som e mina vänner på fb. Tycker ni e lite dumma mot mig, för när ni har fest så kan ni bjuda alla andra utom mig:( tycker inte det e snällt. E det Bara för att jag inte kan äta vanligt mjöl? Och att jag inte går i vanlig klass eller? Vill veta det. Och när min lille bror får komma så får inte jag. Tycker in har blivet dåliga vänner:( det va Bara de jag ville säga. God natt med er:)

Av Angelica - 17 mars 2012 19:34

Jo denna lördagen består av att plugga, svara på lite frågor om min video o mitt hår!!

Kommer bilder här!!  

Jag fick lite läxa av min lärare att sätta ihop alla bilder jag fota när vi va på två olika utställningar o ljust nu så håller jag på med den enna  av utställningarna vi va på =)  När vi e på nån utställning så e det alltid jag som fotar med min Kamra =) och det som e på bilden ska likna ett löv med olika mönster i det =) och dom ska åka upp till stockholm och visas där =)

Här har ni svara på lite frågor!!

Ni som fråga dom här frågorna, här har ni svaren på era frågor=)

Och den videon jag la upp, skulle bara testa =) men kommer inte gör det mer=) så ni sliper klagga hur jag prata eller om ni inte förstår =) 

Men nu ska jag fortstätta plugga =) kommer upp en bild på den andra utsällingen oxå =)


 



Av Angelica - 17 mars 2012 14:18

Hej blogg läsare!!

Idag har jag putsat fönster till min granne :P man måste jo få ihop pengar på nått sätt :P hehe.  Nu sitter jag vid datoren o tven, gutt som fan :P

Ikväll blir det väl va med min granne som kommer ner =) kul kul =)

Nu ska jag gör nåt kul, så vi får höras sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards