angelicajeppsson92

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Angelica - 13 mars 2012 19:05

Som jag sa i imorse på tåger så skulle jag till malmö med min klass. kul som fan på tåget :P  när vi åkte hem så va där en kille på tåget som tåg imot biljeterna som va söt :P

Men kommer upp lite bilder på det vi titta på utställningen. (det ska lika löv som ska va en stor utställning i stockholm sen med 1000 st olika)  

Kommer lite bilder på det jag har köpt idag oxå :P


             

Här kommer det jag köpt o vad det kosta =)

 Det e två olika med dom kostade 39:- o köpte den på JC

 

Den ringen sätter man på två fingtar o  den kosta 59:- o köpte den på JC

 

Solglasögonen kostade 59:- på Indiska :P

   

Och denna stora pennan kostade 49:- på Butterick's

Av Angelica - 13 mars 2012 09:05

Då sitter man på tåget till malmö med klassen:) skulle velat träffa min underbaraste kille kompis. Men får inte för lärarna:( Men kanske får träffa han i helgen:-) vi får höras senare Puss<3

Ovido - Quiz & Flashcards