angelicajeppsson92

Alla inlägg under mars 2012

Av Angelica - 11 mars 2012 21:03

Då va jag och min kompis ( janet) och kolla på Sean banan, den va helt okej =) Ja skratta tre gånger :P

Janet vi måste gå fler gånger o kolla på bio  :P


Nu ska jag titta på tve med min familj så får vi hörs imoren eller senere i kväll .

Av Angelica - 11 mars 2012 14:03

Om en timme typ så ska jag o min kompis ( janet) gå och kolla på sean banan :P Den börjar liksom kl 15:00 =) ska bli kul som fan :P Ni som har sätt den tycker ni den va bra? jag hoppas den e bra i alla fall. Ja har tittat på trailern o den va bra där, så vi får hoppas att hela oxå e bra =)


Vi hörs senare puss på er !! sprid min blogg =)

Av Angelica - 10 mars 2012 23:36

Nu kommer det upp lite bilder från när jag gjorde blomm gruppen o när jag gjorde slinger i håret :P

Ni får gärna kommentera och säga vad ni tycker =)

           




Av Angelica - 10 mars 2012 20:05

Då blir det melodifestivalen :P hoppas det blir nån bra som vinner allt =)  vi hörs senare när jag ska lägga upp bilder =)

Av Angelica - 10 mars 2012 18:07

Hej bloggisar o läsare, Nu sitter jag och håller på att färga håret :P ska göra lite slinger i mitt hår :P kommer upp bild senare =)

Av Angelica - 10 mars 2012 09:06

God mogron bloggare o läsare!! Jag har nyss kommet upp ur sängen   och pigg som en människa ska vara på en sån här helg    I alla fall idag ska jag göra en liten    kudde (som ska till kyrkogården) till min mammas bror som inte lever längre    om han levde så skulle han fyllt år imoren    så ska göra den idag  .  Ska göra lite läxor oxå idag, som tur e så ska jag sy de jag fick i läxa   Vi får höras senare    Puss  

Av Angelica - 9 mars 2012 21:36

Då åker man till Malmö med klassen, kul som fan :P som jag sa igår så skulle jag träffa min underbaraste kille kompis =) men fick inte det för min lärare =( blev så sur när hon sa det =/ men visa inte det för hon :P Men jag hoppas jag får träffa han nästa helg istället :P mycket mys då =)


Mikael du e den underbaraste jag vet, kan inte sluta tänka på dig <333 så mycket du betyder för mig <3333 hoppas du ser detta =) <333

Av Angelica - 9 mars 2012 12:46

Har lunch nu, riktig god mat :P  Nu efter lunchen så blir det Sv/Eng!! sen när det e slut så blir det att ta bussen hem =) skönt som fan =)


bjuder på denna bilden från skolan som jag tog =) Har håret nere på denna =)

 

Ovido - Quiz & Flashcards