angelicajeppsson92

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 7 februari 2012 15:21

Igår: Då va jag på jobbet till kl 15:30, dom tyckte jag sov men gjorde inte det. va bara lite trött kanske :P  sen när jag hoppa av bussen när jag va frame så va det fin sol nedgång så fota lite blev bra bilder kommer upp sen.


Idag: då blev det till skolan o ha Hvk, Dator o Idrott. HVK så blev det lite bittar att klippa ut, kul =) det e till mina stol =) Dator blev inget där. vi hade lunch rast till 12:30 :P det va drf vi inte hade data lektion :P Men på Idrotten så va inte jag med där för hade kvar hostan o var förkyld =/ men det va inte nåt roligt som spela. =/

Ikväll blir det att dra till socuterna o va med dom små och göra nåt =) (det e den första samligen på denna tärminnen =) så vi får se vad vi ska göra =)


Imoren. blir det att åka med klassen till Kristanstad och kolla på måt musseum (målningar ) ska bli kul. ska fota lite om det går.  och lägga upp bilder. vi får se som vi går in i stan oxå men tror det för det blir alltid så när vi e nån stans , det gillar jag :P gör ni ?  men kommer väl hem vid 16:00 vi får se. =)


Trosdagen:  Då blir att gå till skolan o lektionerna där e  Sv , Eng , Idrott o nån lektion jag inte kommer på vad den heter :P har vat borta för längre från skolan =P  När jag har slutat skolan så blir det att gå ner til Karins tygor o kolla om det finns nåt till mina klädningar som jag håller på med o göra om :P  kommer bilder upp när dom e klara =)


Fredag: då blir det till skolan på morgonen o lektionerna där blir Hvk, Idrott ( bad simning ) o Sv. På Hvk kommerjag hålla på med jag gjorde idag =) , Idrotten blir det simning inte kul =/. Sv på slutet på dagen inte kul. i alla fall så ska jag till ystad o träffa en kompis efter skolan =)


lördagen: blir det att ta det lungt. =) meldifestivalen på kvällen  o sen efter det så ska jag laddar ner dom bra åtarna från youtube.=)


Söndagen: blir det att ta lungt som lördagen. =)


Ha en bra vecka alla. ses imoren när jag lägger upp bilderna

Av Angelica - 4 februari 2012 20:30

Då ser man på Melodifestivalen. och lyssna precis på "Myskery" dom va riktigt bra. =)

NI får ha en blev Kväll alla. vi hörs senare.

Av Angelica - 2 februari 2012 09:37

Nu e det ny månad med nya grejer som ska hända. =)

Tycker ni ska börja kolla lite bättre, kommentera o sprida min blogg!!



Tycker ni ska Gilla Joakim Lindqvist blogg på fb =)   http://www.facebook.com/pages/Joakim-Lindqvist/226195304079028


 


Ovido - Quiz & Flashcards