angelicajeppsson92

Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Angelica - 20 februari 2012 20:02

Nu blir det att se på tve :P det jag ska se nu e Drömmet på landet =) mycket bra pogram =)


Sa innan jag skulle fota men blev inte av det :P

Av Angelica - 20 februari 2012 14:39

Ni som va medlemmar i Ls8.se  och vill ha tillbaka det blir medlem i min grupp på fb då =)

http://www.facebook.com/groups/242340142519373/?profile_pic_upload=1&success=1#!/groups/242340142519373/


    

Av Angelica - 20 februari 2012 12:31

Idag: ska jag ta det lungt sitta vid datoren o gå ut o fota lite :P kanske kommer upp lite bilder ikväll :P  ska titta på tv oxå idag :P e jo bra pogram idag oxå :P

Imoren: Ta det lungt väl, sen på kvällen blir det o åka till scouterna :P o  va där till kl 20:00 =)  Sen när man kommer hem så blir det att sätta sig vid tven o kolla på 3an :P på Sverige top modell :P

Onsdag: Vet inte fakist ta dte lungt väl :P kanske åka till simrishamn vi får se :P Ska i allafall ta det lungt :P

Torsdag: Ta det lungt, har jo sportlov så det blir väl bara ta det lungt.

Fredag: Ta det lungt :P har inte planerat så mycket denna veckan jo :P

Lördag: Sitta vid datoren o prata med kompisar på olika sidor :P ska titta på melodifestivalen på kvällen, hoppas det blir bra låtar denna gången :P det va jo i allafall inte i lördags =/, det va bara en låt som va bra. =) den som va den dåligaste låten va jo den sista (Björn Ranelid) han kan bara gå o lägga sig i graven :P.

söndag. ta det lungt , sy kanske :P men på kvällen blir det tve kl 21:00 för då ska jag se Äkta Människor =) sen när det e klar så går man ner till mamma o syrran o nån annan som e hemma då o tittar på Wallander, jag hoppar jo in filmen men gör inget har jo sätt alla ändån :P


Vad ska ni göra i veckan då? ni som har sportlov o inte det.


Puss på er :P

Ovido - Quiz & Flashcards