angelicajeppsson92

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 12 februari 2012 18:46

Dopet idag gick mycket bra. va roligt =) kommer väl snart ett till vem vet =).


Imoren blir det jobb kul kul =)

Av Angelica - 12 februari 2012 16:21

     

 
Av Angelica - 11 februari 2012 21:33

Då ska man på dop imoren =) hos min kusin. ska blir kul. bärttar mer imoren efter det hur de va =)

Av Angelica - 11 februari 2012 19:58

Då blir det melodifestivalen nu =) Tror ni det e nån bra som spelar ikväll?

 

Av Angelica - 9 februari 2012 11:34

Då börja jag skolan kl 09:15 :P bara för väderet håller på, men tjata mycket på mina två syskon o mammma :P

hehe. Sitter iallafall i skolan nu. ska snart ha matte :P 

Av Angelica - 8 februari 2012 21:42

Jag shoppade när jag va i kristanstad oxå, det blev en lång varm tröja =)

Och när jag kom hem så gick jag till bokhandelen o köpte en ny kalender. Sen gick jag till Karins tyger o köpte nålar o paleter som ska va till min vita klänning =)

bilder här:


   


Av Angelica - 8 februari 2012 21:00

som jag skrev nyss i det andra inlägget så kommer bilderna upp från idag o måndags :P  Ni får gärna säga vad ni tycker?

Idag:

                   

Måndags bilder:

           

Av Angelica - 8 februari 2012 20:53

blir sur när jag ska skriva eller lägga upp bilder så startas sidan om så man får börja om, blir så sur o arg på det :@


Men bilder kommer upp nu från idag o i måndags :P

Ovido - Quiz & Flashcards