angelicajeppsson92

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 15 februari 2012 22:48

Imoren i skolan så kommer jag ha Sv o Eng =/, men men det får gå :P Sen efter det så ska ja o klassen åka till Gyllebo o åka Skriskor =) inte gjort det på lägge så ska bli kul. kanske kommer upp lite bilder på mig o sånt, vi får se =)


O Fredag då e jag ledig =) mycket skönt =)


O nästa vecka e det Sportlov =) då får vi se vad jag ska göra :P Vad ska ni göra på sportlovet ? :P


Ska iallafall sova nu så vi får höras imoren Puss på er :P

Av Angelica - 15 februari 2012 09:44

Första lektionen va bild o form =) men nu har man rast o äter frukost =) efter rasten blir det teater =)

efter det så blir det lunch :P efter det blir det en rolig lektion hoppas jag =)


vi får höras sen :P puss.

Av Angelica - 14 februari 2012 14:21

Då sitter man i bussen:). 5 min kvar tills jag ska av. Skriver mer när jag e hemma :)

Av Angelica - 14 februari 2012 14:13

Då sitter man o väntar på bussen hem. Snöar lite oxå kul kul:) men det e kallt som fan. Men man får ta det:)

Av Angelica - 14 februari 2012 09:57

Då sitter man på rast med klasskompisarna =) men alla sitter vid datoren XD Men vi börjar om 5 min igen, bu.

Men vi hörs senare på rasten <33 


Ha en bra alla <3 dag oxå alla puss på er alla bloggläsare o vanliga läsare =)

Av Angelica - 13 februari 2012 22:00

Jepp nu ska jag gå och sova, men vi hörs imoren i från skolan =). kanske går in o på morgonen när jag e på väg till skolan =) men vi hörs sov gott nu alla bloggisar o ni som kollar bara =)

Av Angelica - 13 februari 2012 21:12

Idag på jobbet så gjorde jag mycket olika saker =)  vi hade roligt oxå =)


Imoren blir det skolan =)

Av Angelica - 12 februari 2012 19:10

Vad ni har vat bra idag på att kollat! =) blir så glad, tycker ni ska va ännu bättre på att kolla =) vill gå över 60 personer som har kollat :P om ni hjälper mig med det så blir jag väldigt glad =) Puss ska oxå va lika bra på att lägga upp inlägg oxå =).

 

Ovido - Quiz & Flashcards