angelicajeppsson92

Alla inlägg under februari 2012

Av Angelica - 18 februari 2012 20:54

Han här killen e en bra bloggare. har inte föjlt han så lägge, men jag säger bara gå in o kolla o följ han =)

http://www.nattstad.se/flickidolen


 

Av Angelica - 18 februari 2012 20:00

Då blir det Melodifestivalen nu. hoppas det e nån bra ikväll =)


 

Av Angelica - 18 februari 2012 19:39

Jo idag har jag hjälpt mamma o städa saktteriet. När vi gjorde det så hitta hon en konsärvburk med gört från 1983 o den gick ut 31 maj 1983  :P Det Jag har städat där hela dagen. det va  sjukt tråkigt :P Men det va roligt att hitta den :P Har tittat på film oxå idag.


 



Av Angelica - 18 februari 2012 19:28

Det jag har lagat ikväll det blev de här :P

Det va gott oxå =)

 

Av Angelica - 18 februari 2012 17:33

Då ska man laga mat nu, man ska jo alltid hjälpa sin mamma :P Men har gjort det hela dagen idag =) så e lite trött nu :(

Vi får se vad det blir för mat jag ska göra. skriver sen vad det blev =)

Kommer skriva vad jag har gjort idag oxå sen :P Får inte glöma det kommer lägga upp en blogg sen oxå. jag o en kompis sa igår att vi skulle lägga ut våra blogg på våra andra blogg, så får väl göra det ikväll :P Puss på er hörs sen :P

Av Angelica - 17 februari 2012 20:41

Då blev det Pizza till kvälls mat. gott som fan    Men ikväll blir det bara sitta vid datoren o Prata med folk :P kanske kommer in nån bild om jag orkar :P  puss på er

Av Angelica - 17 februari 2012 10:41

Godmorgon bloggisar :P ja vakan för 3 timmar sen. och börja smsa kompisar :P kul kul. men det sömsta med det så har jag inte så mycket pengar kvar på mobilen bubu =/  men får ta det som de e :P


Idag ska jag bara ta det lungt i sängen i sitta vid datoren, kolla film o ätat Chips :P


Ska lägga upp lite inlägg idag, för att jag e ledig idag o då kan man göra det mycket. puss på er så lägge:P

Av Angelica - 16 februari 2012 21:16

Här e lite bilder o två videos när vi åker :P


 

 

 

 


  



 
Ovido - Quiz & Flashcards