angelicajeppsson92

Alla inlägg under december 2011

Av Angelica - 5 december 2011 14:28

Då städar man igen det e så j*vla tråkigt. 

Av Angelica - 5 december 2011 13:26

Har tråkigt =(


Lyssnar bara på bra låtar hela tiden. men det gillar vi jo. <333




Av Angelica - 5 december 2011 12:31

http://svtplay.se/t/169547/julkalendern_tjuvarnas_jul



Nu blir det att titta på julkalndern =)

Av Angelica - 5 december 2011 10:08

Lördags då va man på Bo-Olsson och köpte lite julklappar till mig själv och lite andra grejer =)


Igår va det andra advent då satt man vid datoren hela dagen :)


Idag e man ledig från skolan det kallas A-dag. Men idag ska hjälpa mig mamma och städa lite. Sen senare idag blir det väl att sitta vid datoren eller nåt ska måla lite oxå på min dörr.=) 


imoren blir det skolan igen =(


Gå in och kolla denna snygga killen nattstad.se/WMarklund  =)

Av Angelica - 2 december 2011 21:30

Nu e det December tiden går för fort.


Som jag sa i onsdags så sa jag att jag skulle till en fotograf i går och det blev några bilder  på mig och dom kommer här nu det va en annan bild oxå, här kommer dom.

     

Ovido - Quiz & Flashcards