angelicajeppsson92

Alla inlägg under december 2011

Av Angelica - 15 december 2011 12:28

Då har man lektion men inte jobbar det gillar jag =)  sitter och pratar med kompisar i stället =)

Av Angelica - 15 december 2011 11:36

Vi så en musik video nu på lektionen innan vi skulle äta det va denna:

 Den va så där.

Av Angelica - 15 december 2011 09:46

Hej bloggisar. Nu sitter jag i skolan, har rast o äter frukost =) Sen kommer vi ha en dålig lektion, =( med en lärare som jag inte gillar :@ Blir ingen idrott eller matte idag tack och lov men det e rolígt med idrott men inte matte XD 

Idag e det möte idag med mig och lärarna. hoppas det går bra =) vi får hoppas det. ni kan få veta lite sen kanske vi prata om =)  Jag sa innan i texten att jag inte skulle ha idrott eller matte jag ska pyssla där  i stället, det gillar vi =)

Nu ska jag sitta och prata med min klasskompisar  =) Vi hörs sen. kanske lägger in nåt mer när jag har lektion om jag kan, för min lärare jag har nu blir alltid arg om vi gör nåt annat =( Vi hörs bloggisar.

Av Angelica - 14 december 2011 19:01

Då är det en vecka kvar imoren till jag har jullov :D Längtar så mycket. 


Av Angelica - 13 december 2011 20:29

Igår så va jag på jobbet. mycket kul fick göra julgrupper. kanske kommer bilder upp vad för snåt jag gjorde =)


Idag har vat i skolan =) va inte så mycket lektioner för vi titta på lucia och åt lussebulle.  

Ikväll så va jag och kolla på min lilla syrras lucia =) filma lite där oxå, hon kunde se sen =)

Nu ska jag titta på film, det blir Tur & Retur =) mycket bra film.


Om det e nåt så bara skriv här på bloggen ni som inte har min skype,msn eller fb. Men ni som har det kan bara skriva där, så svara jag när jag ser det =).


Vi hörs sen eller imoren. Sov gott alla.


Av Angelica - 11 december 2011 19:22

Filmen gick inte få in =( Youtube suger här jo.

Av Angelica - 11 december 2011 19:15

Försökte få in denna filmen innan men gick inte. så ska testa  nu om det går. vi får hålla tummarna =)

Av Angelica - 11 december 2011 18:30

Idag e det 3 adven. 


Jag baka pepparkakor idag och igår men dom jag gjorde igår blev inte bra. =( Men idag blev dom bra. =)

Här kommer en bild på en av dom jag gjorde, denna e det två i en.   

Har pysslat idag oxå och de blev detta.


       


Imoren blir det av till glemmingebro att jobba. =) känns som länge sen man va där.


Ovido - Quiz & Flashcards