angelicajeppsson92

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Angelica - 7 december 2011 21:11

Ni som ser detta gör det för det e kul!, och När ni har gjort det så kommentera det.


Hämta en miniräknare! Ta din skostorlek x5. Ta det svaret och plussa på 50. Det svaret gånger du med 20, plussa på 1011. Minus det årtal du är född (fyra siffror). Nu ska du ha ett fyrsiffrigt tal framför dig. De två första är din skostorlek och det andra är din ålder. Kopiera om det stämmer på dig.


Av Angelica - 7 december 2011 20:56

Ikväll blev det sitta gången på denna tärminen, men det blir nästa år oxå =) Men vi gjorde många olika saker =D



Av Angelica - 7 december 2011 20:43

Idag måla jag på bilden jo, har ta ett foto hur långt jag har kommet. men tror jag blir klar nästa vecka =P

Här kommer den:


 

Säg vad ni tycker om den?



Det här e hemma som jag målat. ni har säkert sätt dörren innan. På denna bilden finns inte allt med jag har målat men ni kommer få se när den e klar, lovar.

Här kommer den:

Säg gärna vad nu tycker?  

Av Angelica - 7 december 2011 11:46

Hej bloggish.


Jag har namnsdag idag =) säg Grattis gärna =P


I skolan har jag haft bild fram till rasten. sen blev det teater =) nu blir det nåt annat på den lektionen som kommer vi får se vad som händer.


Du e så under bara Stefan henke, hihi.

Ovido - Quiz & Flashcards