angelicajeppsson92

Alla inlägg den 24 december 2011

Av Angelica - 24 december 2011 19:45

Detta fick jag :


 

Det som likar ett ansikte e från min lilla syrra. =) men gillar inte den. Hon sa att jag kunde avända den mycket men när jag så vad det va så blev jag inte glad.

Av Angelica - 24 december 2011 16:47

Julafton börjar med att vakna och kolla runt i mitt rum om jag fick lite packet innan man öppnar dom andra sen i kväll =) Men dom jag fick va en film, lite godis och en grej man kunde ha på tröjan. =)

Men från i torsdags så har det va många packet under granen =) Kommer bild. På bilden finns det lika mycket på dom andra siderna med =)

 

Kl 15:00 så titta jag på Kalle Anka och hans vänner. Fota lite det som va på tven Får inte glöm att säga ena saken filmade oxå =) Vi kan jo ha lite julfirande här på bloggen med jo =) kommer  foton här med. 

       



Av Angelica - 24 december 2011 16:38

Ja igår jobba man fram till kl 16:00. =) när jag skulle gå till bussenhålplatsen.  så kom där en buss som jag skulle åka jag fick springa men när bussen hade stannat men jag kom inte änna fram så körde den igen :@ Men när kom en annan buss men den körde bara till borrby men min lille bror kom och hämta mig med Traktoren =) Och när man kom hem så fick man in snabbt i duschen sen ut igen och ta på sig finklädder för jag och min familj skulle till godavänner och äte lite julmat. =) det va mycket gott.  Tack för en Trevlig kväll =) 

Ovido - Quiz & Flashcards