angelicajeppsson92

Alla inlägg den 11 januari 2016

Av Angelica - 11 januari 2016 19:43

Skolarbete!

 


Varje måndag så har jag egen studietid hemma.

 

Och idag har jag hållt på med ritingen som jag börja på föra måndagen. Och kommit rätt långt på den. Ni som inte vet så är det att jag håller på med en ritning som kanske ska byggas upp på malmö mässan i mars. Den 29 januari ska den vara klar att lämna in till en jury som ska välja ut tre olika som ska byggas på mässan som sagt. Så vi får se vad som händer.

 

Ritingen jag håller på är inom:

 

Titelen: Tror kommer vara, Medelhavsträdgård på Österlen.

 

Tema: Blomster conture.

 

Men vi får se hur det blir sedan när den e klar och om jag får bygga upp den.

 


Ni får gärna skriva vad ni tycker? 

Om ni vill ha en ritning på något ni vill ha gjort, så säg till?

         

Kramar från

Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards