angelicajeppsson92

Alla inlägg den 3 januari 2016

Av Angelica - 3 januari 2016 19:51

Klar med upppackningen!

 


Nu är allt på sin plats, det va en heldel saker.   

Men det va mindre denna gången haha. 

Har även hunnit ätit lite kvälls mat, det blev pizza typ.

 

Välkommen in i mitt studentrum.

              



 

 

Efter som jag är glutenintroliant så blev det en glutenfri pizza för mig. Och det är en ny sorts pizza dom säljer i min butik där jag bor, matbutiken ligger i Gärsnäs. Kan rekommendera att testa äta det för det

va jätte gott.

 


Ni får ha en fortsatt bra kväll.

För nu ska jag titta på en film.

 

Kram 

Angelica

 

 

Av Angelica - 3 januari 2016 16:10

Fram kmmen till skolan!

 

 

Kom till skolan för en stund sen.   

Så nu håller jag på att packa upp sakerna så jag får det fint och lyssnar på musik. 

Rummet är inte så stort men man får plats i det.

Så här ser rummet ut just nu rätt stökigt, men kommer bilder efter åt när allt är uppe. 

 

#spotify

       

 

Vi ses om en stund. 

Kramar till er.

Av Angelica - 3 januari 2016 14:40

Hej mina kärande läsare.

Idag är det ingen vanlig dag utan det är min flyttdag tillbaka till skolan. Hela bilen full med saker. Ska sitta i en bil i 1 timme ungefär, och fryser som fan om fötterna.
Kommer mer bilder sen när jag har kommit på plats.

Kram
Angelica

Av Angelica - 3 januari 2016 01:12

Hej alla läsare

Film mys med en av mina bästa kompisar. Vi ser prometheus så jävla bra. Kan rekommenderar att se den. Det kommer även en ny film till 2017.
Nu ska vi fortsätta se den om han kommer tillbaka.

Ni får gärna skriva frågor eller vad ni önskar vad jag ska prata om.

Ni får ha det så bra sålänge.
Kram
Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards