angelicajeppsson92

Alla inlägg den 6 januari 2016

Av Angelica - 6 januari 2016 10:06

Igår när jag vakna!

 


Igår när jag vakna så titta jag ut då låg det snö över allt.

Det snö mycket igår. 

Men jag gjorde det jag skulle göra ändå som att laga min cykel som hade fått punka och måla min packethållare som hade blivet rostig. Men jag skulle väven ta ut vår gammla tvättmasik som hade gått i sönder och kolla vad som va felet på den, så tog nästan av alla delar på den. Men när pappa titta på den så hitta han det ena felet och det va att pumpen va full med massa saker som inte skulle vara där. Men jag skotta även lite snö.   

 

   

 


Snö!

 

Idag vakna jag av mamma när hon kom upp och väkte mig å sa att jag måste gå upp och hjälpa till att skotta. 

 

Jag hann även med att fota lite nu på morgonen. 

Blev rätt fina bilder.

                                 

 

Nu ska ta en varm kopp choklamjölk och dricka, sedan gå ut och skottar lite till.

 

Kramar från vinta byn i Vranarp.

Angelica

 

Ovido - Quiz & Flashcards