angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 13 mars 2012

Vad jag handla i malmö idag o kolla på utställningen !!

Av Angelica - 13 mars 2012 19:05

Som jag sa i imorse på tåger så skulle jag till malmö med min klass. kul som fan på tåget :P  när vi åkte hem så va där en kille på tåget som tåg imot biljeterna som va söt :P

Men kommer upp lite bilder på det vi titta på utställningen. (det ska lika löv som ska va en stor utställning i stockholm sen med 1000 st olika)  

Kommer lite bilder på det jag har köpt idag oxå :P


             

Här kommer det jag köpt o vad det kosta =)

 Det e två olika med dom kostade 39:- o köpte den på JC

 

Den ringen sätter man på två fingtar o  den kosta 59:- o köpte den på JC

 

Solglasögonen kostade 59:- på Indiska :P

   

Och denna stora pennan kostade 49:- på Butterick's

 
 
chanette *pixi-jo*

chanette *pixi-jo*

17 mars 2012 20:44

ha ha ha ha denna var bra rolig....skulle jag fett
kunnat tänka mig att ha på väggen här hemma ha ha

http://chanette.blogg.se

Angelica

17 mars 2012 21:00

vilken då? Kom ihåg grejen eller?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards