angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Vad som har hänt dom två veckorna som jag inte har skrivet så mycket !!

Av Angelica - 15 april 2012 20:42

Hejsan Bloggläsarna!!=)


Som ni ser så har jag inte  skrivet på bloggen på länge, det beror på att jag har gjort andra saker. men kommerskriva lite vad jag har gjort + hur mitt påsklov va!


Påsklovet!

Mitt påsklov va fantstikt bra.   Jag gjorde mycket, som vat med mina grannar från finspång som kom på torsdags kvällen :P  men va dom på fredagen.

Va på 60 år fest på torsdagen o på kalas på fredag morgon hos min bror    Sen på lördagen så va jag  mina familj på  påskmiddag hos min granne som vi alltid gör nåt ihop =) och det har vi gjort änna sen jag och min familj flytta hitt

  På söndagen va jag ,syrran och min granne och titta på bio och vi så titanic i 3D mycket bra film  o sorlig alls     det va den nya med =)


Skolan o hemma!

Börja skolan på tisdagen och då åkte jag o min klass och kolla på konst.    kul kul som fan .    Sen blev det idrott och det va oxå kul som fan :P Sen när jag sluta så åkte jag hem och när jag kom hem så gick jag in till min granne     

Onsdagen: Då hade jag bild på morgonen kul. började på glasbilden jag skulle göra som jag fick i läxa att göra en bild jag skulle måla av   kommer upp bild på onsdag      Hade teater oxå    Sen när man kom hem från skolan så tog man det lungt för att gå på bio sen  kl 19:00     med en fina killen,  När vi hade sätt klart den så åkte vi hem till mig o fikade lite    Sen stack han men fick en puss i alla fall :P ( det va jag som gjorde det)

Torsdagen:  Skolan, hade inte så många lektioner för typ alla lärarna va på nått annat     hade Idrott sen men när vi hade ätit när vi åt så ringde min idrott/matte lärares mobil, så han fick åka iväg så det blev bara idrott en med en lärare denna dagen    och när man hade slutat så åkte jag hem och va med min granne o syrran. men jag och min granne åkte in och köpte kina mat gott gott. Sen titta vi på film till kl 23:00   bara för jag inte har sjuan där hemma hehe.

Fredagen: Skolan på först innan man åker på APL/prao. jag och min klass åkte och kolla på konst igen hehe mycket konst denna veckan     hitta en bild jag gilla, men jag tog inte bild på den    Sen när vi kom tillbaka till skolan så åt jag mat, sen stack jag ner till jobbet    sen va jag där till kl 18:00 .  Sen när man kom hem så tog jag det bara lungt framför datoren som vanligt  

Lördagen:  Då packa man väskan för jag skulle sova över hos en kompis   Jag slapp ta bussen så han kom och hämta mig      med sin fina bil.  Sen när vi kom till ystad så handla vi lite mat så vi kunde laga maten vi skulle ha. Och det blev Tacos gott gott och mysigt   Sen körde vi hem till mig för att lämna av mig så längre för att han va i simrishamn, när han va klar där så kom och hämta mig sen körde vi hem till han och sov.  

Idag:  Då vakna jag typ vid 07:00 typ. Men va kvar i sängen      Sen fick vi gå upp för jag skulle ta bussen hem vid  10:10     Men men,  finns fler gånger    som nästa helg.

Så här mina två veckor vatt.   


Imoren blir det att va på APLen och jobba    kul kul men kommer bara sitta vid datoren     och jobba med en sak.


Vi hörs imoren.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards