angelicajeppsson92

Alla inlägg den 29 april 2012

Av Angelica - 29 april 2012 21:32

Måndags: Då va jag på jobbet =) mycket kul va det. va där till kl 17:30 för jag skulle till krykan med scouterna =) det va kul =) Sen blev det att sitta vid datoren som vanligt :P Inget nytt med det :P

Tisdagen: då blev det att va i skolan till kl 14:10 :P Vi titta på Teater i skolan som dom hade gjort :P den va mycket bra =) Har inte gjort så mycket idag :P det vanliga när man kom hem :P

Och dom sista dagarna:

Bild på onsdtags morgon kul :P snart klar med grejen jag gör :P jag ska försöka lägga upp bild oxå :P

Torsdags så efter maten så åkte ja o min klass ut till Golfbanan för att spela lite golf :P kul va det. men det va inte kul när det renga =( men men klara mig :P

Fredagen då va det att åka till jobbet och va där till 18:00, jag fick åka ut till en trädgård och klippa rosbuskar :P jag stak mig mycket, men fick inga piggar i mig :P men det fick min jobb kompis :P hehe :P  Blir typ alltid hem kör av min jobb kompis det e bra o går fort :P När jag kom hem så starta jag datoren, skrev ut packnings listan och börja packa :P för jag skulle på läger i lördags :P

På lördagen så gick man upp kl 08:30 kanske :P och gjorde sig klar för att åka till scouterna sen till Göransborg :P Vi gjorde mycket roliga saker =) kul va det :P

 men vi stanna där till dig =) ja o min kusin o henns kille åkte kl 10:00 typ :P för att hon skulle på barn dop och jag skulle till min syrra på kalas =) så det har hänt mycket denna veckan =)  Och nu sitter jag här och skriver, som jag inte har gjort på länge =)

Måste börja uppdatera mer!!

Ni får gärna säga var ni vill att jag ska skriva =)

Av Angelica - 29 april 2012 21:09

Har vänner men ingen skriver till mig, jag skriver till vissa. och dom prata jag mycket med. =) Men när jag skriver Status Grejer på Fb, om nån vill va med mig då e det bara tyst =( Blir så jävla arg. Vad är det med er? Vill veta.........

Känns som jag inte har nån kvar =( inte nån i familjen heller =(


Dom jag pratar mest med är:

Karin Samuelsson

Magnus Håkansson

Mikael Nilsson

Stefan Henke

Björn (nalle) Andersson

Janet Svensson

Joakim Säverhag

jonas Aocer Jakobsson

Josefin Jeppsson

Johan Nykke Nykänen

Fredrik Karlsson

Christoffer Lejan Leitzén

Elias ......


Och vissa av er  kommer jag allrig sluta prata med, för ni betyder så mycket för mig =)

Hoppas ni ser detta =) puss

Ovido - Quiz & Flashcards