angelicajeppsson92

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Angelica - 7 april 2012 12:46

Torsdag: blev inget plugg :P blev att duscha, plattahåret och ta på mig fin kläderna :P Sen vänta man på dom andra skulle bli klara :P När alla blev klara så körde vi till festen :P Och va där till kl 01:30 :P Kvällen va helt okej, ja filma in festen :P

Igår: Då fick man upp kl 09:00 typ för att göra sig klar för att åka till min brors sons kalas, och det börja kl 09:30 :P  Och va där till halv 1 tror jag :P När man kom hem så gick man till min Granne som heter Hilda och va med hon och åkte med hon till Simrishamn. Vi köpte lite saker som vi skulle ha till baket :P Och det vi baka va Muffins, Godisägg och marsipan-kycklingar.    Jag fick kvällsmat där med Gott Gott XD  Blev inget plugg XD

Idag: blir det ta det lungt. Och sen blir det att göra sig klar för att gå in till Min Granne för att äta påskmat :P


Glad Påsk Alla!!

Ovido - Quiz & Flashcards