angelicajeppsson92

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Angelica - 3 april 2012 23:28

Fredagen: va på begravning, sen va man och åt lite mat hemma hos dom som
hade det =) vi hade kul vid det bordet vi satt vid :P Ni skulle vat med :P

Lördags : jo då va man inne i stan vid 13;00 för att kolla på Robin från
idol. kommer video upp =)

Sen på kvällen så blev det att gå in till grannarna och äta kvälls mat :P
kul kul

Söndag: jag gjorde inte så mycket tror jag :P

Måndags: Ja igår va jag hos docktern och kolla halsen, men jag hade inte
halsflus tack och lov =) hade det 3 gånger föra året på hösten =( inte kul alls
=( Sen va det bara ta det lungt när man kom hem:P jag plugga lite oxå =)

Idag: Idag har jag pluggat lite bild =) har vat med mamma och lämnat saker i
simrishamn och köpt lite kaker =) Sen när man kom hem igen så blev det plugga sitta
vid datoren o mitt i allt så smsar min kusin och säger att hon inte kude hämta
mig o jag hade helt glömt bort scouterna :P men mamma körde mig ditt i typ
sista minuten :P Vi va i alla fall ute med scouterna idag och rullade ägg =)
och nu sitter jag vid datoren o skriver här o prata med en kille kompis från
stockholm =)

Imoren: vet inte vad som händer :P vi får se =) ska i alla fall kolla igenom
alla sakerna jag ska ha med på festen på torsdag =) Ska plugga lite oxå :P

Torsdag: då blir det att plugga, packa ihop sakerna som jag ska ha med på
kvällen =) och sitta vid datoren lite =)

Fredag: Blir det att gå upp tidigt för att åka till min bror och fira hans
son som fyllde 10 år (Igår torsdag).

Sen blir det att plugga innan man ska gå på bio med nån =)

Lördag: vet inte vad jag ska göra :P får väl plugga =) ska va med grannarna.
=)

Söndag: Plugga va med Grannarna och kolla på bio med en av mina grannar =)

Bild på vad jag ska göra till bilden!! Det ska va mer
grejer på den, ska blir glas av bilden sen =) Kan ni gissa vad ska handla om?
 

Videon!!

 
 

Ovido - Quiz & Flashcards