angelicajeppsson92

Direktlänk till inlägg 22 mars 2012

Vad som har hänt i veckan!!

Av Angelica - 22 mars 2012 19:23

Måndag: Då blev det APL ( praktik plats med ett annat ord) Där jag e heter MaKalösa Trädgårdar. Och det finns i simrishamn =) Och där va jag till kl 18:00 =) Oxå hämta mamma mig, för att dom hade köpt pizza gott, åt upp hela pizzan denna gången, som jag inte brukar göra :P

Tisdag: Skolan HVK mycket kul =) e snart klar med tyget =) Sen blev det idrott kl 13:00 =) vi spela killerboll o spökboll =) kul =)  Sen blev det att gå ner till frisören o blev klippt =) mycket skön. när jag e alltid  där så tvättar hon håret på mig, klipper topparna och plattarhårtet =) efter så gick jag o mamma till Lindex o köpte lite kläder till nästa fredag =) Sen blev det att åka hem =)

Onsdag: Skolan =) Bild kul vi fick göra saker av glas =) det jag gjorde får ni se när det e klart =) efter det så skulle jag ha teater men blev inget av det, för att ingen annan kom ditt =(, så jag hade bild i stället :P som jag gillar =)  Sen efter det blev det Special - arbete, jag o två till skulle sätta ihop alla blider till en film, så vi vet hur vi skulle filma =) Efter dte så sluta vi, mycket skönt :P Sen gick jag o min kompis janet till hons skolan, som jag har gått på :P vi skulle hämta en kompis där, men dom va inte där så vi fick vänta som vanligt :P o när dom kom så hade som inte slutat så vi fick vänta ännu längre =( Men när vår kompis hade slutat så gick vi till stationen för janet skulle träffa en kompis :P  men efter en stund  så åkte jag hem :P  o vila mig för att jag skulle titta på teater på Grand i simrishamn o den vi såg hete så här " Vårens nyckelord är ångvält" Den va riktig bra =) Efter den så åkte jag hem o satte mig vid datoren o prata med kompisar :P

Torsdag: Skolan o den fösta lektionen vi hade va SV o Eng =( Men man måste göra det :P efter det så hade jag idrott men vi gick en runda i stället =) som vanligt tar jag med min kamra =) kommer upp lite bilder senare idag eller imoren, vi får se =) i alla fall efter det så hade vi lunch mycket god mat vi hade idag =) Efter det så hade vi matte, gjorde bara två sidor med papper XD Efter det så hade vi religion helt okej :P  Sen blev det att gå till bussen i det varma väderet :P När jag kom så blev det att åka med mamma o handla mat :P När vi kom hem, men vi körde sen igen om, för att vi skulle köpa blommor för att jag ska göra en kudde ikväll, som mamma o hennes bror ska lägg hos mormor o farfar =) kommer upp bilden sen eller imoren på den =)  Har puttast fönster hos min granne =) nu sitter jag i alla fall  och tittar på tv o sitter vid datoren :P


Dom sitta dagarna:

Fredag : jo imoren ska jag på min APL igen kul som fan :P slutar kl 18:00 =)  vi får hoppas på att det blir fint värder imoren =) kanske lägger upp en bild här hur väderet ska bli imoren o helgen =)

Lördag: då ska jag puttsa fönster igen på samma ställe =) på nåt vi ska man få ihop pengar =)  SKa göra lite på tyget till stolen min i skolan =)

Söndag: jag vet inte vad jag ska göra här vi får se =)


Ha en bra kväll =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 22 maj 2016 20:43

Hej alla mina fina läsare!   Hoppas allt är bra med er? Med mig är det bra.      Eftersom jag inte har uppdaterat bloggen är bara för att jag har jobbat både vardagarna och helgerna. Plus att jag har inte haft något internet i lägenheten ...

Av Angelica - 15 april 2016 09:50


Hej mina fina läsare. Jag har haft mycket att göra dom här veckorna jag har jobbat. Har liksom ett tungt jobb och man blir oftast rätt trött på kvällen då. Men nu sitter jag och har frukost och den är snart slut. Idag består dagen att vara u...

Av Angelica - 27 mars 2016 19:20

Hej mina fina läsare! Nu har det gått mer en vecka sen jag skrev här till er.   Jag har haft mycket med jobbet sen jag börjat. Det har blivit att det är  långa dagar i veckan man jobbar. Blir oftas att man går och lägger sig i sängen direkt eft...

Av Angelica - 15 mars 2016 19:32

Hej mina fina läsare!   I söndags var jag på mässan i Malmö, som var sista dagen på mässan. Var där med mamma och pappa, bjöd dom för att jag ville att dom skulle komma lite hemifrån. När vi väl hade gått där en stund så träffa vi min ena bror dä...

Av Angelica - 6 mars 2016 10:05

  Detta inlägget kommer handla om Mässan och sista dagen på skolan!   Hej alla mina finaläsare!   I fredags så va på mässan med klassen hela dagen och vissa upp våra montrar och dom tre som va valda prata med Gunnel Carlsson på secen kl 13:...

Ovido - Quiz & Flashcards