angelicajeppsson92

Alla inlägg under juni 2011

Av Angelica - 21 juni 2011 23:43

  

  Vad tycker ni?

Av Angelica - 21 juni 2011 18:48

  Den har jag inne den ska jag dela i 4 krukor =)

  Den ska jag sätta där ute nån stans vet inte än.


Av Angelica - 21 juni 2011 17:40

Idag fick man städa rummet för en kompis skulle komma men hon kompis =(


 Köpte en grön väst till mitt rum o en fingerborgsblomma som skulle va ut =) kommer bild på dom.


Sen köpte mamma lite andra blommor som vi ska ha i trädgården.=)


Sen blev det fort sätta städa=)


Blir jobb imoren börjar kl 09:30 tar bussen kl09:06 =) 

Så blir sov morgon för mig lite =)

Sen slutar jag kl 17:00 så tar bussen kl 17:24 sen e jag hemma kl 18:00 så tar en halv timme att åka men jag gillar det=)


så kanske kommer upp lite bilder på vad jag har gjort om jag har tat =) vi får se.


På fredag så e det midsommarafton så blir att va hemma med familjen o ha tråkigt. om nån vill komma så bara smsa.


Sen på lördagen så e det midsommardag då blir det att åka till en gång vän som va hos oss på fredagen o äte där. kanske hänger men annars e det o va hemma o titta på film eller sitta vid datoren o prata med folk. vi får se.


Dom som har namnsdag denna veckan som jag känner e:

Paulina

Johannes

David min kusin =)


Mina kompisar som flyller år denna veckan e:

Torsdag:

Edvin Ask

Martin Hernedahl

Fredagen:

Emily Espersson

Ingela Hansen

Rebecca Nilsson

Lördagen:

Peter Andersson

Veronika Karlsson

Av Angelica - 20 juni 2011 00:01

                

 

Vad tycker ni?  

ni får gärna kommentera det jag lägger in.

Av Angelica - 19 juni 2011 23:39

 

Den snygga bilden.

Av Angelica - 19 juni 2011 22:28

Dom dagarna som jag inte har vat här har jag haft andra saker att göra.


Va med en killa som heter fredrik i torsdags kväll.

Sen skulle han på fredag till en annan tjej blev så sur.   


Sen träffa jag mitt ex igår   för första gången.   


Idag var jag med mamma o min lilla syrra o en kompis och handla blommor tåg typ helda dagen   


Sen kom vi hem  då blev det datoren.   


sen blev det mat   


Sen datoren igen   


Sen blev det ut i trädgråden och plantera blommor o tomat planterna   


Sen e det datoren nu o pratar med en kompis som jag fick idag  


Kommer lite bilder nu oxå som jag fota nån dag kommer inte ihåg när det va. 

Av Angelica - 16 juni 2011 18:15

   

Igår blev det 3 såna koffer.


Idag blev det 4 såna koffer =)

Av Angelica - 16 juni 2011 16:23

Igår så jobba jag hemma.


Så fick jag och några andra gå ute i styket & plocka sten jag hitta 2st ståra stenar =)


Sen va det datoren hela kväll en till kl 00.05 =)


Idag så va det samma jobb =( hitta 2st stora idag oxå =)


Sen blir det datoren hela kvällen. hoppas det regnar så min kille kompis kommer hitt =).


Imoren ska jag försöka klippa hos min granne =) & plantera blommor =) som jag har köpt =).




Ovido - Quiz & Flashcards