angelicajeppsson92

Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Angelica - 8 juni 2011 17:14



Ni e dåliga på att kolla. vill ha änna upp till 25

Av Angelica - 8 juni 2011 16:20


Vad tycker ni?

Av Angelica - 8 juni 2011 16:05

Vakna kl 07:00  


Sen va det frukost hade bråtom så jag inte missa bussen.


Sen va det att vänta på bussen  


Innan jag börja måla så skrev jag i min bok som jag skriver vad jag gör.

Sen kom man till skolan och då va det bild   kommer bild upp det jag har hunet måla idag.


Sen va det lunch det va inte god mat 


Sen va det att städa klassrummet det va inte kul.


Sen sluta man vid kl 13:55. så man gick till bussen då kan vänta på den. 


Sen fick man plocka ihop lite saker man ska ha med sig till en kompis.


Sen datoren.   


Kommer inte lägga in mycket i kväll ska till en kille kompis och sova över där  för att kanske ska va med han hela dagen imoren.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards