angelicajeppsson92

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Angelica - 6 juni 2011 21:09

  vad tycker ni ?

Av Angelica - 6 juni 2011 20:39

  hihi

Av Angelica - 6 juni 2011 17:41

   Denna håller jag på att måla.             Så här långt har jag kommit på den.        men kommer göra lite mer på onsdagen. Så kommer upp bild på onsdag så långt    jag kommer på den.     Ni får gärna säga vad ni tycker?    

Av Angelica - 6 juni 2011 17:26



 Så här många va det inne igår 20 & idag 21 . Imoren kommer jag ta samma som jag  gjorde nu. Ni får gärna kommentera det jag lägger in.   

Av Angelica - 6 juni 2011 16:55

Idag så vakna jag kl 05:05 men somna igen sen vakna jag 10:30.


Sen va det frukost.


Sen skulle man till store brors lägenhet och gör fint där.   

När man va där så fick man gå till affären för att köpa lite till köket det bara kosta 43 kr   


Sen ringde en snygg kille för att jag hade tråkigt    


Sen när man skulle hem igen så fick man handla det man ska ha med sig imoren när man ska till wannås med klassen.  

Skriver imoren när jag kommer hem vad som vi gjorde där och sånt.  


  Sen hem när man kom hem så fick man paka upp maten.   

Och ta ut det vi skulle ha och äta. 


Sen gick jag och vila för va lite varm på pannan.   


Sen ringde den snygga killen igen. 


Sen va det att gå till grannen och fika. sen när man hade fikat så gick man hem till min dator.    Så fick man göra en sak till min lilla syrran .   


Sen ska jag lägga in bilderna från min kamra. För att måste ha den när jag ska till wannåsen. Så det kommer lite bilder in här om dom blir bra. 


Sen blir det väl att gör pizzan som man ska ha med sig imoren oxå.     

Och ta fram det jag ska på mig och en väska som man kan ha alla sakerna i. 


Sen e det väl att sova  .

   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards