angelicajeppsson92

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Angelica - 14 juni 2011 19:38

  Gjort Idag

  Gjort idag

   

Den här har jag ta från en annan blomma och planterat i en annan. För denna hängde ner på den andra blomman.


  Dom har jag syt =)

   Den har jag målat =)

Av Angelica - 14 juni 2011 19:29

Gick upp kl 08.00


Sen frukost. 


Sen bussen till jobbet.


börjar jobba kl 09:30.


Gjorde lite oilka saker. Det kommer två bilder vad jag gjorde.


Sen sluta jobba 17:00.


Sen bussen hem =)


Sen kvällsmat när man kommer hem och det står på bordet oxå =)


Sen va det att ta disken =(


Sen skriva lite här.


Imoren blir det kanske inget jobbande. Dom ska ringa om dom behöver hjälp =)


Kommer lite bilder upp & det e det jag har syt, blommor som jag har gjort idag och lite läggre tillbaka, kanske kommer lite andra saker oxå.=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards