angelicajeppsson92

Alla inlägg den 4 februari 2016

Av Angelica - 4 februari 2016 23:07

Hej alla mina underbara läsare!

Som jag sa igår natt så skulle jag till doktorn idag, va rätt mycket trött när jag kom dit. Det gick rätt snabbt eller så att göra testet. Hade massa sladdar i hårbotten å det klia som fan. Jag sova en stund där på sjukhussängen, det värsta sängarna dom har där jo, fan inte ens mjuka.

Så gjorde jag testet med siffrorna det gick rätt bra tills hon börja ta dom längsta plus att hon sa dom får, då sa mamma e det någon skillnad dom man har dyslexi? Då sa läkaren nä det är de inte. Jag som har svårt att komma ihåg siffro så snabbt plus att man ska säga dom efter.
Efter när allt va klar så fråga mamma en ytligare fråga hur det såg till då sa läkaren nä får inte säga något, men då sa mamma det fick vi veta när vi va i Kristianstad, kan vi inte få veta något hur det låg till? Läkaren va envis du är sa hon till min mamma. Och sa ni får veta sen när dom har kollat igenom det.

Min åsikt just nu är att hon kan dra åt helvete. Dom i Kristianstad är fan mycket trevligare och snälla.
Så nu får jag vänta i typ två veckor innan jag får veta svaret om jag får ta körkort eller inte.

När vi kom hem sen så åt vi lite mat och titta på film. In i halva filmen så somna jag och sov till typ 17:00 det va rätt skönt.
Så åt vi mat när jag hade vaknat och jag hade beställt fruktsallad till efterrätt och det va så gott.
Sen länma mamma mig vid tåget för jag skulle tillbaka till skolan. När man väl har gått på tåget och åkt en bitt så börja det bli förseningar ända fram när man kom till triangeln i Malmö och jag skulle hoppa av vid centralen och ta bussen 21:40 tror ni inte att tåget kommer till centralen 21:35, då fick jag brottom att springa till bussen tänkte för mig själv kommer missa den, men set gjorde jag inte. Men just nu hatar jag Skånetrafiken för dom kan fan inte hålla tiderna.
Men nu har jag varit på skolan snart i en timme. Nu ska jag gå och lägga mig och prata lite med mina kompisar.

Vi hörs imorgon.
Kram
Angelica

Av Angelica - 4 februari 2016 00:37

Hej!

Nu ligger jag i soffan och tittar på film, och ska försöka vara vaken, men kanske somnar. Vi får se hur det går.

Innan ikväll så åt jag kaka gott va det.

Kram
Angelica

Ovido - Quiz & Flashcards